وزنه بردار تیم ملی دسته 94 کیلو گرم کشورمان گفت: از سوی کادر فنی، 15 روز به من فرصت داده شد تا آسیب دیدگی ام رفع کنم تا بتوانم باز به اردو باز گردم.

یاسین باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: مشکل آسیب دیدگی بازویم از قبل از مسابقات آسیایی با من همراه بود و نتوانستم این مشکل را به درستی رفع کنیم و همین باعث شد در مسابقات آسیایی نتیجه نگیریم ضمن آنکه مصدومیتم نیز تشدید شد.

وی در ادامه افزود: پس از مشکل آسیب دیدگی ام با صلاح دید کادر فنی و سرمربی تیم ملی به من فرصت 15 روزه دادند تا با فیزیوتراپی بازویم را مداوا کنم و در صورت رسیدن به سطح رکوردهای مطلوب دسته 94 کیلو که در حرکت یک ضرب 172  کیلو در حرکت دو ضرب 220 کیلو است، می توانم به اردوی تیم ملی بزرگسالان در ارس ملحق شوم و دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

وزنه بردار دسته 94 کیلو کشورمان در پاسخ به این سوال که اگر نتواند خود را به تمرینات تیم ملی برساند چه برنامه ای را پیش رو خواهد داشت خاطر نشان کرد: اگر نتوانم طبق برنامه ریزی کادر فنی شرایطم را به سطح مطلوبی برسانم خودم را برای رفتن به مسابقات لیگ که پیش رو است آماده می کنم و با یک برنامه ریزی بلند مدت برای مسابقات بازی های آسیایی و بزرگسالان جهان در سال آینده آماده می شوم.

 وی در پاسخ به این سوال که با کدام یک از تیم های لیگ وزنه برداری قرار داد بسته و شرایط تیم ها در چه سطحی بیان کرد: در حال حاضر از طرف مدیر عامل تیم ملی حفاری که سال پیش هم برای این تیم وزنه زدم پیشنهادی دریافت کردم و احتمالا یک هفته قبل از شروع مسابقات لیگ به پای میز مذاکره خواهم رفت.

در پایان تاکید کرد: امسال شرایط و سطح رقابت ها در بازی های لیگ وزنه برداری با توجه به اولین حضور تیم پیکان در مسابقات نسبت به سال های گذشته بالاتر می رود و شاهد رقابت های مهیج و قوی تری خواهیم بود، همین باعث بالا رفتن انگیزه وزنه برداران برای شروع رقابت هاي تازه تر است و تمام سعی خود را خواهم کرد تا بتوانم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار