معاون امور بازسازي و مسكن روستايي بنياد مسكن انقلاب اسلامي گفت: بهسازي و نوسازي 103 هزار طرح مسكوني در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي به انجام رسيده است.

عزيزالله مهديان، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه ساخت واحد مسكوني روستايي در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي به انجام رسيده است، گفت: 20 هزار واحد مسكوني روستايي در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي تخريب شده كه بخش عمده اي از آن ها به انجام رسيده و تا سالگرد وقوع اين زلزله ساخت تمامي آن ها به پايان مي رسد.
مهديان، در ادامه اظهار داشت: سهميه كل واحدهاي مسكوني در آذربايجان شرقي 133 هزار و 405 واحد بوده كه 113 هزار و 772 واحد مسكوني تاكنون عقد قرارداد كرده اند.
معاون امور بازسازي و مسكن روستايي بنياد مسكن انقلاب اسلامي در ادامه تصريح كرد: بهسازي 80 هزار و 677 و بازسازي 22 هزار و 749 واحد مسكوني در آذربايجان شرقي به اتمام رسيده است.
وي در ادامه توضيح داد: تاكنون بهسازي و نوسازي 103 هزار و 426 واحد مسكوني در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي به اتمام رسيده است.
مهديان در ادامه اظهار داشت: تا پايان سال 92 پيش بيني مي شود ساخت 107 هزار و 524 واحد مسكوني روستايي و شهري به انجام برسد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن ، روستایی ، بنیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار