همزمان با ماه مبارک رمضان و فصل تابستان 16 عنوان برنامه ورزشی در محلات منطقه 3 تهران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛   احمد یزدانیان رئیس تربیت بدنی این منطقه با اعلام این خبر گفت : مسابقات جام رمضان در رشته های فوتسال ،تیراندازی ، والیبال ،شطرنج ،تنیس روی میز ،تکواندو، بدمینتون ،دارت ،فوتبالدستی در مجموعه های ورزشی و سرای محلات این منطقه در حال برپایی است .
 
یزدانیان همچنین از برپایی ایستگاههای تندرستی بانوان دربوستان بهشت مادران و ویژه آقایان در بوستان ملت خبر داد و افزود : این ایستگاهها از ابتدا تاپایان مرداد ماه برپا می شود.
 
وی اجرای 24 برنامه گردش در کوه را بخش دیگری از برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد و گفت : در این برنامه شهروندان محلات منطقه 3 برای کوهپیمایی به ارتفاعات دربند،درکه و کوهسار اعزام می شوند.
 
یزدانیان برپایی کارگاه تغذیه بانوان در سرای محله کاووسیه و کلاس داوری درجه 3 والیبال در سرای محله زرگنده را بخشی از اقدامات جانبی این واحد همزمان باماه مبارک رمضان عنوان کرد.
 
وی از شهروندان منطقه 3 برای شرکت در برنامه های ورزشی و تفریحی پیش بینی شده در محلات 12 گانه این منطقه دعوت کرد و گفت : شهروندان برای بهره مندی از این برنامه ها می توانند به خانه های ورزش سرای محلات مراجعه کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار