افزايش نرخ ارز موجب 4 برابر شدن صادرات مبلمان ايراني شد.

حسين نوروزي مدير اجرايي بيست و دومين نمايشگاه مبلمان منزل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب بالا گفت: بازار صادرات مبلمان ايراني که با واقعي شدن نرخ ارز طي سال گذشته پديد آمد، رشد 4 برابري ارزش صادرات مبلمان کشور را نسبت به سال 90 به همراه داشته است.

وي افزود: با توليد و صادرات مبلمان ايراني به کشورهاي مختلف جهان هم اکنون کشورمان در حال صعود به جايگاه مطلوب و شايسته خود در بازار جهاني مبلمان مي‌باشد.

مدير اجرايي و برگزار کننده نمايشگاه بين‌المللي مبلمان منزل با اشاره به برپايي  بيست و دومين نمايشگاه مبلمان در تهران گفت: بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي مبلمان منزل (هافکس 20013) از  تاريخ 22 لغايت 25 مرداد ماه سال جاري به مدت 4 روز در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي شود.

وي افزود: در اين نمايشگاه بيش از 300 شرکت کننده داخلي و خارجي آخرين توانمنديهاي خود را در صنعت مبلمان به نمايش مي‌گذارند.

وي ادامه داد: رشد و توسعه زير ساختهاي تکنولوژيک صنعت مبلمان کشور که با سرمايه گذاري گسترده در اين صنعت طي 20 سال گذشته صورت گرفته شرايطي را فراهم آورد تا مبلمان مرغوب ايراني بتواند به جايگاه مناسب خود در بازارهاي جهاني دست يابد.

نوروزي با اشاره به اجرا کارگاه‌هاي آموزشي و هم انديشي با متخصين بين‌آلمللي به ويژه شرکتهاي طراحي داخلي اسپانيا در نمايشگاه مبلمان تهران تصريح کرد: ترغيب و تشويق مشارکت کنندگان به نوآوري و خالقيت و نيز آشنا سازي توليد کننده مبلمان منزل با آخرين اصول استاندارد محصول از جمله برنامه‌هاي نمايشگاه بيست و دومين مبلمان منزل تهران است.

به گفته حسين نوروزي کشورهاي اسپانيا، ايتاليا، تايبان، عراق و افغانستان از شرکت کنندگان و بازديد کنندگان اصلي نمايشگاه مبلمان منزل تهران هستند که توليد کنندگان داخلي قرار است در مدت زمان برگزاري اين نمايشگاه با انجام رايزني و مذاکرات امکان صادرات بيشتر مبلمان ايراني به اين کشورها را فراهم کند.

وي با اشاره به اينکه سکوي صادرات شعار نمايشگاه امسال مبلمان منزل تهران است افزود: با توجه به رکود شديد واردات مبلمان به کشور، اين نمايشگاه فرصت مناسبي براي تامين نياز نمايشگاه‌داران مبلمان سراسر کشور به محصولات مرغوب و صاحب برند خواهد بود.

لازم به يادآوري است: بيست و دومين نمايشگاه مبلمان منزل تهران به همت اتحاديه توليد کنندگان و صادر کننده مبلمان  ايران برپا مي‌شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: صادارت ، مبلمان ، جاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار