رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت:یک دانشجو باید علاوه بر تقویت قوه علمی خود، به دیگر توانایی ها و ابعاد روحی و جسمی خود توجه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، دکتر رضوانی اظهار کرد:یک دانشجو باید سیاسی باشد و در تمامی موضوعات و مسائل سیاسی کشورش بطور مستمر حضور داشته باشند.

وی افزود:در همین راستا دانشگاه سیستان و بلوچستان در زمان انتخابات ریاست جمهمپوری تالارهایی را در اختیار تشکل های دانشجویی قرار داد تا دانشجویان بطور کامل و دقیق در جریان حوادث سیاسی کشور خود قرار بگیرند و از برنامه های آتی کاندایدای مورد نظر خود آگاه شوند.

رضوانی در ادامه به طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه ها اشاره کرد وگفت:در این طرح نزدیک به 2 تا3 هزار نفر دانشجو شرکت داشتند و علاوه بر آن بالغ بر 150 نفر عضو هیئت علمی نیز در این مسیر همگام بودند که این استقبال و شرکت فعال نشان از بعد بالای مذهبی دانشجویان دارد.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره ظرفیت بالای علمی دانشجویان این دانشگاه گفت:دانشجویان این دانشگاه در جشنواره های علمی متعددی شرکت داشتند و مقام های را نیز کسب کردند که از جمله آن می توان به مسابقه ملی فناوری نانو اشاره کرد که یکی از دانشجویان ساعی این دانشگاه در رشته مهندسی نانومواد جزء نفرات برگزیده این رقابت شد./س

برچسب ها: دانشجو ، انسانی ، چندبعدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.