دکتر سجاد رضوی، مدیر کل نظارت بر درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: از ابتدای سال تا 25 تیر ماه آنالیز تماس های مربوطه به مشکلات درمانی با سامانه 1490 انجام شده که تا تاریخ فوق 2856 تماس در خصوص مسائل درمانی گرفته شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 431 مورد شکایت از اخذ وجوه خارج از تعرفه، ضعف امکانات رفاهی در بیمارستان ها 56 مورد، عدم پذیرش بیماران 123 مورد، معطلی در بخش اورژانس به دلیل نبود جا در بخش 102 مورد ، نبود پزشک 104 مورد بوده است.
سجاد رضوي اظهار کرد: 2048 مورد هم از مواردی بوده که ربطی به مسئله درمان نداشته اند.
مدیر کل نظارت بر درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه 614 مورد از شکایات مورد رسیدگی قرار گرفته است خاطرنشان کرد: 345 مورد از شکایات به دلیل اطلاعات اشتباه قابل پیگیری نبوده اند./ح
چرابايدپزشكتن زيرميزي بگيرند حتي وكلا$
آيادرمقايسه باآنچه درجهان وجوداردواقعا حقشان است $.چه كسي حقشان رانميدهند$آياپزشكاني ايراني كه درخارج فعالند نيزدرآنجازيرميزي ميگيرند$آياآنجاحقشان راميدهند$آيااينقدرزيرميزي زيادنيست $وووووو