مدير دفتر مطالعات و تحقيقات مسكن روستايي بنياد مسكن انقلاب اسلامي گفت: از سال 85 تا كنون يك ميليون و 700 واحد مسكن مهر روستايي در كشور ساخته شده است.

"محمد علي وجداني" در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه طرح آمارگيري از مسكن روستايي هر 5 سال يكبار در كشور صورت مي‌گيرد، گفت: از نظر سابقه اين سومين طرحي است كه در كشور انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: اولين طرح در سال 82 در سطح روستاهاي كشور انجام شد و نتايج آن در قالب يك نشريه منتشر گرديد.

مدير دفتر مطالعات و تحقيقات مسكن روستايي بنياد مسكن انقلاب اسلامي در ادامه اظهار داشت: دومين دوره بررسي اين طرح در كل روستاهاي كشور در سال 87 با مراجعه به 8 هزار و 75 آبادي و 168 هزار واحد مسكوني انجام شد.

وجداني در ادامه تصريح كرد: اين آمار گيري  با پر شدن پرسشنامه‌ها توسط ساكنان واحدهاي مسكوني روستايي انجام و نتايج آن در سال 87 در 30 جلد نشريه استاني و يك جلد دركل كشور منتشر شد.

وي در ادامه يادآور شد: تمامي اطلاعات و نتايج از واحدهاي مسكوني روستايي كشور در اختيار مركز آمار قرار داده شد.

مدير دفتر مطالعات و تحقيقات مسكن روستايي بنياد مسكن انقلاب اسلامي در ادامه خاطر نشان كرد: سومين طرح‌آمارگيري از واحدهاي مسكوني روستايي كشور پس از 5 سال  در سال 92 در كشور منتشر گرديد.

وجداني با اشاره به  تغييرات گسترده  طي 5 سال گذشته در كشور، افزود: از سال 85 تا كنون يك ميليون و 700 واحد مسكن مهر روستايي در كشور ساخته شده است.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: در 33 درصد از كل خانه‌هاي روستايي تغييرات قابل توجهي ايجاد شده كه در كالبد روستاهاي كشور موثر بوده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن ، روستا ، آمار گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار