مدير ساخت و توسعه راه هاي استان هرمزگان از احداث سه هزار و 452 متر پل بزرگ با دهانه بيش از 10 متر طي 8 سال گذشته در هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان هرمزگان، علي عليزاده اظهار داشت: در چهار سال دولت نهم دو هزار و 87 متر پل بزرگ احداث شد. در چهار ساله دولت فعلي هم 1374 دهانه پل بزرگ احداث و مورد بهره برداري قرار گرفت.

وي با اشاره به احداث پل بر روي رودخانه ها بيان داشت: از ابتداي انقلاب تاكنون در مجموع 11 هزار و 247 متر پل با دهانه 10 متر احداث شده است. مدير ساخت و توسعه راه هاي استان هرمزگان افزود: طول پل هاي بزرگ احداثي تا پيش از انقلاب در اين استان 918 متر بوده است. به گفته عليزاده، مجموع پل هاي استان 12 هزار و 165 متر است.

وي در ادامه به تاثير احداث پل در محورهاي هرمزگان اشاره كرد و افزود: با احداث اين تعداد پل ، خطر انسداد محورها در فصول بارندگي و طغيان رودخانه هاي فصلي منتفي شده و جريان ترافيك بصورت مستمر ادامه خواهد يافت.

مدير ساخت و توسعه راه هاي هرمزگان با بيان اينكه تعداد پل هاي احداثي در هرمزگان بيش از استانهاي مركزي كشور است، تصريح كرد: با توجه به وضعيت جغرافيايي هرمزگان و قرار گيري آن در كنار دريا ، مقصد تمامي روان آبهاي استان هاي فارس، جنوب كرمان و حتي بخش هايي از استان بوشهر، هرمزگان مي باشد كه اين موضوع باعث افزايش تعداد پل ها در استان ما شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارتباط ، جاده ای ، احداث ، پل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار