گردشگري مجازي، ابزاري است كه توسط آن يك گردشگر می تواند در كم ترين زمان، با كم ترين امكانات، كم ترين هزينه و با كم ترين دانش، ظرفيت هاي گردشگري يك كشور را شناسايي کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، مصلي نژاد دانشجوي برتر رشتهIT دانشگاه پيام نور جهرم در خصوص گردشگري الكترونيك بیان کرد: گردشگري الكترونيك واقعيتي غيرقابل انكار است. وقتي ما به شهروند الكترونيك، دولت الكترونيك، تجارت الكترونيك، بانكداري الكترونيك، آموزش الكترونيك در قالب یک جامعه اطلاعاتي معتقديم، بايد زمينه هاي گردشگري مجازي را نيز فراهم كنيم.

وي گفت: گردشگري الكترونيك، دور دنيا با يك كليك فقط نيست! گردشگري مجازي، ابزاري است كه توسط آن يك گردشگر بتواند در كم ترين زمان، با كم ترين امكانات، كم ترين هزينه و با كم ترين دانش، ظرفيت هاي گردشگري يك كشور را شناسايي و با يك برنامه هدفمند و طرح هدايت گر از سوي دولت و آژانس ها و مراكز مربوطه به مكاني خاص مسافرت كند.
وي درمورد نقش بازاريابي در توسعه صنعت گردشگري بیان کرد: اگر نگرش ما در مورد توريسم به منزله يك صنعت باشد در اين صورت بايد به عنوان يك كالا مراحل مختلف «توليد»، توزيع و بازاريابي و مصرف را طي كند و در هر مرحله نيز برنامه ريزي مدوني داشته باشد/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.