معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12، از برگزاری طرح نگهداشت شهر در ماه رمضان در این منطقه خبر داد.

فخارمنش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح نگهداشت شهر در ماه رمضان به منظور افزایش سیمای بصری شهر، حفظ و نگهداری محیط شهری و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور حفظ و نگهداری محیط شهری، افزایش سیمای بصری شهر و رفاه حال شهروندان در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

فخارمنش با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: ساماندهی پل های عابرپیاده مکانیزه، ساماندهی پل های عابرپیاده غیر مکانیزه، ساماندهی و تامین روشنایی بزرگراه ها، معابر اصلی و فرعی منطقه 12 از اقدامات اجرایی در طرح نگهداشت شهر در ماه رمضان است.

وی ادامه داد: احداث سرویس های بهداشتی بوستان های واقع در منطقه 12 معابر و میادین این منطقه از اقدامات دیگر در طرح نگهداشت شهر در ماه رمضان است.

فخارمنش در پایان با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح افزود: ترمیم روشنایی پل های عابر پیاده مکانیزه، فعال سازی پل های عابر پیاده مکانیزه، رنگ آمیزی ، شستشوی و نظافت ، تامین روشنایی ، ساماندهی سقف پل کربنات و ترمیم پل های عابر پیاده غیرمکانیزه در طرح نگهداشت شهر در رمضان انجام خواهد شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار