مشاور فرهنگی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: دهمین دوره از نمایشگاه‌های قرآن و عترت در نوع خود و نسبت به سایر دوره‌ها بهترین بوده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با تشکر از مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌ها، موسسات و شرکت‌کننده‌ها در این دوره از نمایشگاه اظهار داشت: همکاری شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان و کارکنان آن و از طرف دیگر مشارکت ‌کننده‌ها در دهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت منجر به برگزاری یکی از بهترین دوره‌های این نمایشگاه شد.

وی ادامه داد: بهترین بودن دهمین دوره از نمایشگاه قرآن و عترت حاصل چند نکته است که مهم‌ترین آنها همدلی و همکاری میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و استانداری و شرکت نمایشگاه‌ها را می‌توان برشمرد.

مشاور فرهنگی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اضافه کرد: حمایت‌هایی که از طرف حضرات آیات ناصری، مظاهری و طباطبایی انجام ‌شد یکی دیگر از دلایل بهتر بودن‌ها شد.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه از میان 400 موسسه تقاضا کننده برای شرکت در نمایشگاه قرآن و عترت تعداد 160 مشارکت کننده انتخاب شدند، تصریح کرد: این 160 مشارکت ‌کننده که از موسسات دولتی، غیردولتی، انتشاراتی‌ها و مراکز فرهنگی و هنری بودند به نوبه خود برند این نمایشگاه بوده و مفتخر به بهترین رتبه در این دوره از نمایشگاه هستند.

صادق‌زاده افزود: این دوره از نمایشگاه از نظر محتوایی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همچنین بهترین آرایش غرفه‌ها در حد توان غرفه‌داران در نظر گرفته شد.

وی نظارت بر تمام قسمت‌های نمایشگاه قرآن و عترت را عنوان و تاکید کرد: نظارت‌هایی که در بخش انتشارات و موسسات فرهنگی و هنری انجام گرفت با استقبالی که مردم از نمایشگاه داشتند خود موید خوب برگزار شدن نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.