مدیران فرودگاه‌های بین‌المللی قم و آزادی قزوین در نشستی مشترک بر گسترش همکاری‌ها با یکدیگر تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در این نشست که در ساختمان اداری و مرکزی فرودگاه آزادی برگزار شد، رجب مهرجویی مجری و سیدمهدی پورحسینی به عنوان نماینده مدیرعامل پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی قم در این جلسه و کاپیتان جواد نجفی سرپرست عملیات پرواز مرکز آموزش هوانوردی فرودگاه بین‌المللی قم حضور داشتند.

همچنین کاپیتان افشین کیا مدیر و دکتر عبدالله یونسی رئیس هیئت مدیره فرودگاه آزادی دیگر حاضرین در این نشست صمیمانه بودند و در ابتدا کاپیتان افشین کیا از انجام دو پرواز بر روی فرودگاه بین‌المللی قم خبر داد که پرواز دوم پنجشنبه گذشته انجام شده است.

مهرجویی مجری پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی نیز گزارشی از روند پیشرفت فرودگاه قم به حاضرین در این نشست ارائه کرد و سپس به بیان کلیات اجرای این پروژه و طرح همکاری فی ما بین دو فرودگاه پرداخت و از آمادگی این فرودگاه برای همکاری با فرودگاه آزادی خبر داد.

رئیس هیئت مدیره فرودگاه آزادی نیز با پیشنهاد مهندس مهرجویی موافقت خود را اعلام کرد و عنوان داشت: همکاری با پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی باعث خوشحالی است و می‌توانیم با یکدیگر همه گونه همکاری داشته باشیم.

وی یادآور شد: فاصله نزدیک فرودگاه بین‌المللی قم تا فرودگاه آزادی قزوین امکان تعامل بیشتر بین مدیریت دو فرودگاه در زمینه آموزش را افزایش می‌دهد./س

برچسب ها: قم ، تعامل ، مدیر ، فرودگاه ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.