يک باستان شناس جوان معتقد است به وسيله يک نقاب طلسم و نفرين شده و همين باعث شده کابوس هاي عجيبي ببيند

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فيلم "نقاب" به كارگرداني جوليان رافمن و نويسندگي  فرانک توبس، سندي هيور، فرانکلين دلسرت و با بازي  پل استيونس، کلودت نوينز، بيل واکر، آن کالينگر در 83 دقيقه ساخته شده است.

يک باستان شناس جوان معتقد است به وسيله يک نقاب طلسم و نفرين شده و همين باعث شده کابوس هاي عجيبي ببيند و تمايل به مرگ و قتل پيدا کند. او پيش از خودکشي، نقاب را براي روان شناس اش مي فرستد به زودي کابوس ها سراغ روانشناس هم مي روند.

يک نقاب باستاني نيرويي اهريمني دارد و در کساني که با آن مواجه مي شوند 1950 باب روز شد و يک دهه بعد، جوليان رافمن آن تکنولوژي رو به فراموشي را دوباره احيا کرد تا تصويري به راستي خوفناک و وحشيانه خلق کند که ميان زندگي واقعي و توهم هاي برآمده از يک نقاب قديمي در نوسان باشد. احتمالا يافتن نسخه اي از اين فيلم کار دشواري است اما نقاب ارزش گشتن و پيدا کردن را دارد و مي تواند استفاده خلاقانه ازسه بعدي به عنوان يک ابزار قصه گويي را نشان دهد.

نخستين فيلم وحشت آور محصول کانادا و تنها فيلم بلند سه بعدي کانادا تا امروز.

ايده پردازي اوليه صحنه هاي رويا و کابوس را نويسنده و سينماگري به نام اسلوکوورکاپيچ انجام داد اما ايده هاي او خيلي گران از کار درمي آمد و جوليان رافمن(کارگردان) تصميم گرفت خودش اين وظيفه را برعهده بگيرد./ص

منبع: ماهنامه فيلم
برچسب ها: نقاب ، سینما ، هالیوود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار