خبرگزاري "رويترز" از گمانه زني رسانه هاي آمريکايي در مورد مباحث مطرح شده در ديدار صبح روز گذشته "جو بايدن" معاون رييس جمهور آمريکا و "هيلاري کلينتون" وزير امور خارجه پيشين آن کشور خبر داده اند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز، اين خبرگزاري افزوده است که ديدار اين دو سياستمدار آمريکايي از سوي رسانه هاي آمريکايي مورد بحث قرار گرفته و آنان گمانه زني هايي را در مورد صحبت هاي رد و بدل شده ميان بايدن و کلينتون در جريان اين ديدار انجام داده است.



بسياري از سرانه هاي آمريکايي گمانه زني کرده اند که احتمالا آن دو در مورد شرکت در رقابت انتخابات رياست جمهوري سال 2016 ميلادي با يکديگر به بحث و رايزني پرداخته اند. 

عليرغم آنکه اخباري در مورد ضيافت ناهار "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا و "هيلاري کلينتون" وزير امور خارجه پيشين ان کشور در روز دوشنبه منتشر شد هنوز جزئياتي در مورد ديدار بايدن و کلينتون و صرف صبحانه توسط آنان انتشار نيافته است. 

تنها گزارش منتشر شده در مورد منوي صبحانه بوده است! دستياران اين دو سياستمدار آمريکايي اظهار داشته اند که املت، گوجه فرنگي تفت داده شده، ميوه آووکادو، بيکن بوقلمون، ميوه تازه و چند نان تست از جمله موادي بوده اند که در اين ضيافت سرو شده اند!


آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 

برچسب ها: بایدن ، کلینتون ، ضیافت ، صبحانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار