عضو کميسيون انرژي مجلس گفت: اگر سازمان حمايت مبلغي را به جايگاه‌داران CNG پرداخت کند با توجه به اين مسئله که مکان و تجهيزات تاسيسات جايگاه بر عهده جايگاه‌داران است مطمئنا اين مبلغ مي‌تواند در رفع مشکلات آنان موثر باشد.

حجت‌الاسلام موسي احمدي نماينده دير، كنگان و جم در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در مورد راهکارهاي رفع مشکلات جايگاه‌داران سوخت CNG گفت: در جلسه‌اي که با حضور اعضاي کميسيون انرژي و انجمن جايگاه‌داران CNG، مدير عامل پالايش و پخش، کارشناسان اداره استاندارد و .... برگزار شد مشکلات جايگاه‌داران CNG سطح کشور مورد بررسي قرار گرفت.
 
وي ادامه داد: گزارشي در اين جلسه ارائه شد حاکي از آن بود که در حال حاضر حدود 160 جايگاه به  دليل عدم مطابقت درآمد با هزينه‌ها متاسفانه به حالت تعطيل درآمده است.
 
احمدي در ادامه تصريح کرد: طي بررسي‌ها و گزارش‌هاي مفصلي که ارائه شده به اين نتيجه رسيديم که اگر سازمان حمايت مبلغي را به جايگاه‌داران پرداخت کند با توجه به اين مسئله که مکان و تجهيزات تاسيسات جايگاه بر عهده جايگاه‌داران است مطمئنا اين مبلغ مي‌تواند در رفع مشکلات آنان موثر باشد.
 
عضو کميسيون انرژي مجلس در پايان اظهار داشت: کميسيون انرژي مجلس در اين رابطه قول مساعدت و پيگيري داده و اميدواريم چالش و مشکلي که در اين زمينه به وجود آمده مرتفع شود.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار