فرماندار اردبیل گفت: طی دو سال گذشته بالغ بر 279 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک ها به طرح های مصوب پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر در جلسه بررسی تسهیل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در اردبیل اضافه کرد: این میزان تسهیلات برای هشت هزار و 331 طرح اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح ها ظرفیت اشتغالزایی 21 هزار و 668 نفر را داشته است، ادامه داد: علاوه بر پرداختهای ارائه شده بر طرح های مختلف اشتغالزایی، 14 میلیارد تومان نیز برای مشاغل خانگی با سود پائین تسهیلات ارائه شده است.

فرماندار اردبیل با اشاره به پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات برای هشت طرح و با اشتغالزایی 90 نفر طی چهار ماهه اول امسال، از ایجاد و تحقق اشتغال برای سه هزار و820 نفر در طی این مدت خبر داد.

وی با تاکید بر بررسی دقیق طرح ها و ثبت تسهیلات ارائه شده به متقاضیان در سامانه توسط بانک های عامل تصریح کرد: باید با برنامه ریزی و بررسی های کارشناسانه تعهد اشتغال شهرستان که هم اکنون چهار درصد از متوسط استانی جلو هست، تماما انجام پذیرد.

دبیر همچنین از مسئولان بانک ها خواست در ارائه تسهیلات مقاوم سازی به روستائیان و حاشیه شهر همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند.

به گفته وی این وام ها می تواند تاثیر مطلوبی در مقاوم سازی ساختمانها و منازل در روستاها داشته باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.