مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال قطعا بهتر از دیدار با ملوان مقابل نفت تهران ظاهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن بیات امروز اظهار کرد: تیم‌های صبای قم و نفت تهران در سه فصل گذشته لیگ برتر فوتبال همواره بازی‌های بسیار خوبی برابر یکدیگر انجام داده‌اند ولی این بار نوبت تیم ما است که برنده بازی با نفت تهران باشیم چون فصل گذشته دو بار مغلوب این تیم شدیم.

وی با بیان اینکه مسابقه این دو تیم همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است، در ادامه ابراز کرد: امیدواریم شاهد دیداری تماشاگر پسند و جذاب باشیم و بتوانیم این بازی را نیز همانند هفته نخست لیگ برتر با پیروزی و کسب سه امتیاز پشت سر بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم افزود: تیم ما در چند روز اخیر تمرین‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و روی نقاط ضعف و قوت تیم نفت تهران نیز کار کرده‌ایم، اگر چه این دیدار نیز مانند دیگر مسابقه‌ها دارای سه امتیاز است ولی این ما هستیم که می‌خواهیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان صبا به خوبی به حساسیت این دیدار آگاه هستند تصریح کرد: تیم ما تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌ها است و مطمئن باشید برای پیروزی در این مسابقه هرگز احساسی بازی نمی‌کنیم و صرفا روی مسائل فنی تمرکز خواهیم کرد.

بیات درباره وضعیت صبا برای دیدار با نفت تهران خاطرنشان کرد: تیم ما در این مسابقه به جز سعید لطفی که از دوستان خوب من در تیم است و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم، خوشبختانه دیگر بازیکن محروم و مصدوم ندارد و آماده دیدار با نفت تهران است.

وی در ادامه با قدردانی از مسئولان استانی برای حمایت از صبای قم تصریح کرد: اقدام‌های خوبی در راستای تقویت صبا انجام شده است و قطعا به موفقیت تیم در این فصل کمک می‌کند، ضمن اینکه جا دارد از طرفداران تیم به دلیل حمایت از صبا در دیدار با ملوان نیز قدردانی کنم./س

برچسب ها: قم ، صبا ، مقابل ، نفت ، ظاهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.