عقبايي معاون زيباسازي گفت: زيباسازي بدليل اينکه با بينش بصري روبرو استف بنابراين المانها و نماهاي موجود در سطح معابر، بزرگراه ها و ساختمانها و ترميم بافت هاي فرسوده بسيار حائز اهميت است.

عقبايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: اجراي عمليات پوشاننده با تکنيک باتيس درخيابانهاي هاشمي، دامپزشکي، طوس، نيارکي، استاد معين، دستغيب، بوتان و طالقاني به متراژ هشت هزار متر مربع به بهره برداري رسيد.
همچنين، اجراي نقاشي ديواري با تکنيک مواد و کامپوزيت در خيابان معراج به متراژ 2 هزار و 200 متر مربع با موضوع مذهبي براي حجاج از اقدامات اين سازمان به شمار مي آيد.
تهيه و نصب المانهاي هفت سلام در ميدان آزادي و همچنين تهيه و نصب 7 هزار تخته تابلوي شناسايي معابر و تهيه و نصب مبلمان شهري در بزرگراه يادگار امام، 114 پايه چراغ و 70 عدد نيمکت و تهيه و نصب سه دستگاه سرويس بهداشتي پرتابل و پاکسازي و رنگ آميزي نرده هاي BRT به متراژ تقريبي 5 هزار متر طول آيت الله سعيدي تا فتح و آزادي تا شهيدان است از عقبابي از راه اندازي و نگهداري پنج پل عابرمکانيزه و برگزاري مراسم ارتحال امام در حرم امام خميني (ره) و تهيه و نصب پرچم در سطح منطقه و پاکسازي و شستشوي ديوارهاي بدمنظر بعد از انتخابات و آذين بندي به مناسبت نيمه شعبان و تهيه و مرمت سقاخانه از برنامه هاي اجرايي اين سازمان محسوب مي شود.
وي در ادامه از برنامه هاي در حال اجراي اين سازمان خبر داد: شستشو و رنگ آميزي کرکره هاي خيابان هاشمي و دستغيب، پاکسازي با مواد پوشاننده در خيابان بهمن پور و فتح و بيست و يک متري جي و همچنين اجراي نقاشي ديواري در خيابان آيت الله سعيدي و ديوار قنبرآباد است.
اجراي عمليات باتيس در خيابان نجارزادگان و بهمن پور از اقدامات اين سازمان محسوب مي شود.
وي در خاتمه در خصوص اقدامات روزمره و نگهداشت آن، خاطرنشان کرد: شستشو و رنگ آميزي جداول و المانهاف پاکسازي ديوارها و جداره هاي شهري با مواد پوشاننده، چاپ و نصب بنر در مناسبت هاي ملي و مذهبي از برنامه هاي ديگر اين سازمان به شمار مي آيد.
رئيس اداره زيباسازي از شستشو و رنگ آميزي جداول و المانها، پاکسازي ديوارها و جداره هاي شهري با مواد پوشاننده چاپ و نصب بنر در مناسبت هاي ملي است.
همچنين، نگهداري آبنماي درياچه بوستان المهدي و نگهداري پل هاي مکانيزه از برنامه هاي در حال اجراي اين سازمان است.
برچسب ها: زیبا ، باز سازی ، ارتحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار