بازيگر فيلم سينمايي "جابهجا" با بيان اينكه کار در کنار "اکبر عبدي" آرزوي من بود، گفت:براي همين حاضر به ايفاي نقش در "جا به جا" شدم.

سمانه پاکدل بازيگر سينما و تلويزيون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به گذشت 2 سال از زمان نقش آفريني ام در فيلم سينمايي "جا به جا" جزئيات زيادي از اين کار در خاطرم نيست. اما يکي از دلايل انتخاب اين نقش، وجود بازيگران سرشناسي همچون "اکبر عبدي" و "افسانه چهره آزاد" و تمايل من براي همکاري با آن ها بود.

وي افزود: با وجود برخورداري اين کار از يک فضاي طنز نقش من و نقش "جواد عزتي" به عنوان دو جوان عاشق نقشي بسيار جدي است.

پاکدل بيان کرد: "علي توکل نيا" به عنوان کارگردان اين کار ضمن کمک به تمامي افراد گروه کار را بسيار با آرامش پيش مي برد و به نوعي به همه ما خط مي داد.

پاکدل با اشاره به وجود برخي موانع بر سر راه فروش يک فيلم، تصريح کرد: باتوجه به وجود بسياري از مسائل و موانع بر سر يک فيلم، نمي توان فروش بالاي اين فيلم را تضمين کرد، ضمن اينکه اين فيلم بعد از گذشت 2 سال از زمان توليد آن اکران مي شود و نمي توان جذابيت آن براي مخاطب را پيش بيني کرد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: از "علي توکل نيا" به عنوان کارگردان و "حسن توکل نيا" به عنوان تهيه کننده و تمام عوامل به علت سپري کردن اوقات خوش با آنها بسيار تشکر مي کنم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.