مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: من به شخصه دوست دارم که خلعتبری پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را در این فصل بر تن کند .

 رضا فروزانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:من به شخصه دوست دارم که خلعتبری پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را در این فصل بر تن کند اما اینکه علی دایی چه تصمیمی در اینباره خواهد گرفت و آیا امکانات لازم برای حضور وی در میان سرخپوشان پایتخت فراهم می شود و یا خیر دیگر به نظر من بستگی ندارد البته ما هم اکنون نیز نیروهای آماده و خوبی را در اختیار داریم که با تمام وجود برای پرسپولیس تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس همگی سرحال و آماده هستند و هیچگونه بازیکن محروم و یا مصدومی به جز مهرداد پولادی در ترکیب تیم وجود ندارد و امیدوارم که پولادی نیز پس از انجام عمل جراحی جدید هرچه زودتر به یاران سرخپوش پایتخت بپیوندد.
وی افزود: برای ما اینکه رقیبان ما چه رتبه ای را در جدول رده بندی از آن خود می کنند در اولویت های بعدی ما قرار دارد زیرا ما بازی به بازی فکر می کنیم و کاری نداریم که سپاهان یا استقلال و.... اکنون چه جایگاهی در جدول دارند و در حال حاضر تمرکزما برروی دیدار با ذوب آهن است و به هیچ چیز نمی اندیشیم.
فروزان در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی کاملی برای مصاف با تیم فوتبال ذوب آهن داریم و تمرینات خوبی را نیز برای مقابله با حریف اصفهانی خود انجام داده ایم و باید از مسئولان باشگاه ذوب آهن نیز تشکر کنم که امکانات مناسبی را در اختیار ما قرار داده اند تا بدون حاشیه به رویارویی با آنها بپردازیم . 
وی افزود :معتقدم که ذوبی ها تیم استخوان داری هستند که اکثر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده اند و تنها تغییر اساسی آنها برروی نیمکت این تیم بوجود آمده که یک سرمربی جدید با تفکرات تازه تر و ساختار بهتر در لیگ برتر سیزدهم حاضر شده اند. می دانیم که در بازی اول خود نیز هرچند که متحمل شکست شده اند اما حق آنها کسب چنین نتیجه ای نبود و ما نیز قصد داریم که با توجه به اینکه این دیدار در خانه حریف برگزار می شود با تمام توان مقابل تیم ذوب آهن ظاهر شویم تا سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم.  ./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار