طی قراردادي که با شرکت چیترا ونشر افق منعقد گردید، نشر افق وارد شبکه فروش مویرگی چیترا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از وابط عمومی شرکت چیترا،طی قرارداد که با شرکت چیترا ونشر افق منعقد گردید ،  نشر افق وارد شبکه فروش مویرگی چیترا شد .

خاتمی با بیان اینکه بزرگترین مشکل بازار کتاب در ایران نبود حلقه های ارتباطی است تا آثار مکتوب را از محل تولید به دست مخاطبان برساند اظهار کرد : شرکت چیترا با شناسایی جامعه هدف کتاب های منتشر شده یا لوح های فشرده ای که از سوی ناشران و تولید کنندگان محصولات فرهنگی به دست نمایندگانش در استان ها می رسد ،اقدام به توزیع می کنند .

وی در خصوص تاریخچه افق گفت : نشر افق در سال 1369 تاسیس شدو.قریب بر 12 سال کتابهای کودک و نوجوان منتشر می کرد . از سال 1381 نشر افق فعالیت خود را با انتشار ادبیات بزرکسال گسترش داد و تا امروز بیش از 1100 عنوان کتاب به جامعه فرهنگی تقدیم کرده است . 
نشر افق تاکنون سه بار به عنوان ناشر برگزیده کشوری در حوزه کودک و نوجوان و چهار دوره به عنوان برگزیده ی شرکت کننده نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شده است .

مدیر روابط عمومی شرکت چیترا گفت : اولویت اجرای این طرح در استان ها و به ویژه مناطق محروم جنوب و جنوب شرقی کشور است و این طرح تاکنون در استان های گلستان ، مازندران ، کرمانشاه ، فارس و بوشهر در حال انجام است که تا پایان سال در کل کشور اجرا خواهد شد .

خاتمی درباره اولویت توزیع کتاب از سوی این شرکت عنوان کرد : این شرکت آثار مکتوب را از طریق ناشران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی دریافت می کند و نسبت به توزیع آثار در کشور اقدام می کند ./ي2
برچسب ها: نشر افق ، شبکه ، چیترا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار