از سال 84 تا كنون سامانه 1818 پيشرفت زيادي داشته كه يكي از مهمترين خدماتش وصل خودكار تلفن‌هاي قطع شده بلافاصله پس از پرداخت قبض از طريق اين سامانه بوده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران يكي از مهمترين علل تردد مشتركان تلفن ثابت به مراكز مخابراتي و بانك‌ها دريافت فهرست مكالمات، صوتحساب قبض المثني پرداخت وجه بوده است.
بنابراين گزارش از سال 84 سرويس پيام رسان 1818 راه اندازي شد در ابتداي كار فقط يك قبض ميان دوره بود بعدها پرداخت غير حضوري به آن اضافه شد حالا با گذشت 8 سال سامانه 1818 خدمات بيشتري به ليست خدماتش ارائه كرده كه مهمترين خدماتش وصل خودكار تلفن‌ها قطع شده بلافاصله پس از پرداخت قبض از طريق اين سامانه بوده است.
اين گزارش مي‌افزايد: دومين خدمات 1818 پرداخت صورتحساب با استفاده از رمز دوم كارت كه مزيت اين روش اين است كه بدون خارج شدن از منزل مي‌توان با همان خط تماس گرفته و اطلاعات قبض مورد نياز را وارد و نسبت به پرداخت قبض اقدام كنيد.
سومين خدمات 1818 اعلام مبلغ بدهي و ميان دوره است.
سومين خدمات اعلام صوتي اطلاعات مندرج بر روي صورت حساب است.
اين گزارش حاكيست؛ چهارمين خدمات 1818 بخش صوتي ريز مكالمات بين شهري بين الملل و تماس‌هاي انجام شده از تلفن ثابت به همراه است.
از ديگر خدمات سامانه 1818 دريافت ريز مكالمات از طريق فكس اعلام مبلغ كاركرد و پرداخت مبلغ ميان دوره امكان پرداخت علي الحساب مبلغ قبض براي جلوگيري از قطع اعلام صورتحساب آخرين دوره تا شش دوره اطلاع رساني به مشتركين پرمصرف جهت پرداخت قبض ميان دوره است.
برچسب ها: تلفن ، قبوض ، مشترکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.