سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) گفت: تامين و پرداخت ويعه مسكن به چالش و دغدغه‌اي براي خانواده ايتام و نيازمندان تبديل شده است.

حسين انواري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه نيازهاي معيشتي و ضروري خانواده‌هاي ايتام و نيازمندان تامين شده است اظهار داشت: امروز چالش پيش روي خانواده‌هاي ايتام و نيازمندان، تامين و پرداخت وديعه مسكن و نيازهاي اجتماعي است كه به فصل جديدي از برنامه‌ريزي‌ها نيازمند است.

سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) تصريح كرد: در سال‌هاي اخير از طريق شبكه حاميان مسكن براي تامين مسكن خانواده‌هاي ايتام و نيازمندان اقدام شده است كه بخشي از هزينه‌‌هاي اين طرح را كميته امداد امام خميني و بخشي ديگر از طريق حاميان تامين خواهد شد.

وي با اشاره به نقش موسسه‌هاي خيريه و خيران گفت: در برخي مناطق، موسسات خيريه و خيرين خود به تنهايي كمك‌هاي مردمي را جمع آوري كرده و براي ساخت مسكن نيازمندان اقدام كرده‌اند.

انواري در پايان با اشاره به اولويت مسكن سازي در مناطق محروم خاطر نشان كرد: تلاش براين است كه با كمك و همراهي مردمي و حاميان، طرح مسكن سازي، تعمير و ترميم و وديعه مسكن به خصوص در مناطق محروم بيشتر توسعه پيدا كند./

برچسب ها: انواری ، خانواده ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار