غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از شکست در هفته دوم رقابتهای دسته برتر فوتبال کشور در نشست خبری پس از بازی نسبت به وضعیت نابرابری در فوتبال ایران انتقاد کرد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، سرمربی زردپوشان شیرازی در خصوص بازی با فولاد خوزستان گفت : هر 2 تیم بازی خوبی ارائه کردند و در روزی که سزاوار شکست نبودیم و سه موقعیت تک به تک را بازیکنانم با بی دقتی از دست دادند ، شکست خوردیم .

پیروانی در ادامه با اشاره به نابرابری های فوتبال ایران گفت : فوتبال ایران یک جنگ نابرابر است و همیشه تیم های پولدار حاکم بر آن و تیم های بی پول ، مظلوم واقعی هستند .

سرمربی زردپوشان شیرازی در پایان افزود : در فوتبال ایران هر تیمی که جوانگرایی کند ، محکوم به نابودی است .

حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان هم در پایان بازی با فجر گفت : بازیکنانم در نیمه نخست اشتباهاتی را در خصوص تاکتیک اتخاذ شده داشتند که در فاصله بین دو نیمه و صحبتهایی که داشتیم ، در نیمه دوم با ارائه بازی بهتر موفق به کسب هر 3 امتیاز بازی شدیم .

فرکی در خصوص تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم گفت : تیم فجر مقابل ما خوب بازی کرد چرا که نمی خواست بازنده شود و بازیکنان فولاد در این دیدار ، تنها برنده فرصت ها بودند ./س

برچسب ها: فجر ، فوتبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.