رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به صاف بودن هوای قم در دو روز آینده گفت: قمی‌ها هوایی صاف و بدون گرد و غبار را در این مدت تجربه می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمدرضا قاضی به وضعیت هوای قم در 48 ساعت آینده اشاره کرد و ابراز داشت: در دو روز آینده هوای استان صاف بوده و امشب مقداری وزش باد را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای آینده افزود: دمای هوای امروز 42 درجه سانتی‌گراد بوده و فردا دمای هوا افزایش می‌یابد و ممکن است به 44 درجه سانتی‌گراد هم برسد.

قاضی اضافه کرد: پس فردا هم مانند فردا دمای هوا در 44 درجه سانتی‌گراد باقی می‌ماند و هوای پس فردا از امروز نسبتأ گرم است.

وی در ارتباط با وزش بادهایی که در 48 ساعت آینده به سمت استان می‌وزد بیان کرد: هنگام غروب شاهد کمی وزش باد هستیم ولی گرد و غباری را از سمت شمال غرب نخواهیم داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزایش ابر را پیش بینی کرد و گفت: امشب در سطح استان هوای ابری را شاهد هستیم و احتمال کاهش دما به دلیل افزایش ابر وجود دارد.

قاضی تصریح کرد: امروز جهت وزش باد غربی است و هوا نیز مقداری نسبت به روزهای اخیر صاف‌تر است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم در رابطه با شدت گرد و غبار در 48 ساعت آینده اظهار کرد: در دو روز آینده به دلیل کاهش وزش باد شاهد گرد و غبار نخواهیم بود./س

برچسب ها: قم ، هوای ، بدون ، گرد ، غبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.