کارشناس فوتبال گفت: عملکرد تیم های لیگ برتر در هفته دوم نسبت به هفته اول بهتر بود و بازی استقلال – سپاهان بهترین آن بود که هر دو طرف بازی زیبایی انجام دادند.

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی های هفته دوم نسبت به هفته اول بهتر بود و تیم ها با هر بازی هماهنگ تر می شوند و بازی های خوبی از خود به جای می گذارند.

وی در ادامه اضافه کرد: بازی سپاهان- استقلال بازی قشنگی بود که 2 طرف به نمایش گذاشتند.
بازیکن سابق استقلال بیان کرد: اگر تیم های ما حرفه ای هستند باید کارهایشان هم حرفه ای باشد و باید قبل از شروع فصل برای هماهنگی بازی های تدارکاتی خوبی را انجام دهند.

وی افزود: زمانی که تیم ها به هماهنگی نرسیده اند قطعا نمی توانند بازی های خوبی را انجام دهند و با گذشت 4 یا هفته از مسابقات لیگ چون امتیاز نگرفته اند مدیر عامل ها و مربیان دچار استرس می شوند و از هفته هفتم و هشتم دست به تغیرات می زنند که این مسائل حرفه ای نیست.

* کرانچار نقاط ضعف سپاهان را برطرف کرده است
سپاهان بی عیب و نقص

فتح آبادی در مورد بازی استقلال و سپاهان تصریح کرد: کرانچار نقاط ضعف سپاهان را برطرف کرده است و نفراتی را در تیم اضافه کرده که جایگزینان خوبی هستند. استقلال هم بازی خوبی انجام داد ولی نتیجه به نفع آبی ها رقم نخورد و نتوانستند از حق خود در این بازی دفاع کند.

فتح آبادی در خصوص جباری گفت: در 2 بازی اول جای خالی جباری کاملا احساس شد و فکر نمی کنم کسی بتواند جای جباری را پر کند و کسی هم که به جای جباری بازی خواهد کرد نباید خواسته هایی که از جباری داشتند را از وی هم بخواهند چون جباری در ایران مانند ندارد.

وی در ادامه اضافه کرد: آندو و نکونام در بازی با سپاهان نتوانستند بازی خوبی از خود به جای بگذارند و روزشان نبود و امیدوارم هر چه سریع تر هماهنگی اشان را به دست آورند.

کارشناس فوتبال در مورد بهترین بازیکن دیدار استقلال – سپاهان گفت: به نظر من 2 دروازه بان بازیکنان خوب میدان بودند و اگر چه استقلال مالکیت توپ را در بیشتر زمان در اختیار داشت اما این سپاهان بود که توانست از موفقیت های گل استفاده کند و برنده بازی شود.

*دایی بابت این جوان گرایی باید تاوان پس دهد

فتح آبادی در خصوص بازی ذوب آهن – پرسپولیس گفت: دایی بازی های سخت و دشواری را خواهد داشت چرا که دست به جوان گرایی زده و این تیم با این بازیکنان شرایط خاص را دارد.
وی در ادامه اذعان داشت: گرفتن 1 امتیاز از ذوب آهن نتیجه خوبی نیست چرا که در بازی های بعد روزهای سختی خواهد داشت و تیم های به هماهنگی رسیده اند و اگر پرسپولیس بخواهد این طور بازی کند نمی تواند به جایی برسد.

فتح آبادی بیان کرد: پرسپولیس خیلی در حاشیه است و حاشیه اجازه نمی دهد پرسپولیس تمرکز کند تا بازی هایی که در توان این تیم است را انجام دهد. امیدوارم پرسپولیس با دایی روزهای خوبی را داشته باشد و با تمام قوا مقابل حریفان خود حاضر شود و بتواند یکی از سهمیه های باشگاه های آسیا را کسب کند و یا به عنوان قهرمانی دست یابد.
*جلالی مربی خوبی نیست، استاد خوبی است
 
غلامرضا فتح آبادی در خصوص بازی تراکتور و گسترش گفت: تراکتور نتوانسته نتایج خوبی را بگیرد و این برای یک تیم پرطرفدار و تیمی که در باشگاه های آسیا حضور دارد خوب نیست جلالی تاکنون نتوانسته است دل هواداران را به دست بیاورد.

کارشناس فوتبال در ادامه اذعان داشت: جلالی توانایی مدیریت بازیکنان را در داخل زمین ندارد هر چند وی برای من قابل احترام است. وی استاد و معلم خوبی است ولی مربی خوبی نیست. جلالی آنالیزور خوبی استو خوب حرف می زند ولی نمی تواند به بازیکنان انتقال دهد هر چند معلم و استاد خوش اخلاق و با معلوماتی است.

پیشکسوت استقلال در ادامه تصریح کرد: چراغ پور هم مانند جلالی است و زمانی که دید دیگر نمی تواند با جلالی پیش رو استعفا داد و پورغلامی مربی این تیم شد. اگر جلالی نتواند هفته آینده نتیجه خوبی را بگیرد قطعاً پورغلامی سرمربی تراکتور خواهد شد و عملکرد بهتری هم خواهد داشت.

غلامرضا فتح آبادی در ادامه گفت: مدیر عامل ها باید در انتخاب سرمربی دقت داشته باشند و سابقه بازی و مربی گری وی را مد نظر قرار دهند و بر روی اسم ها تاکید نداشته باشند.

* نباید به تمام خواسته های کی روش تن داد

وی در خصوص کی روش و انتقاد از برنامه لیگ هم گفت: باید به خواسته های کی روش توجه کرد ولی نباید به تمام خواسته های وی تن داد و تاج هم خود فوتبالی است باید بهتر با این قضیه برخورد کند.

فتح آبادی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم از هفته های سوم و چهارم بازی های داغ و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم تا به پویایی لیگ هم کمک کند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار