رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور سه کشتی گیر قمی در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن حلوایی تصریح کرد: بعد از پایان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در هر دو رشته آزاد و فرنگی که به نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد و مقام سوم تیم کشتی فرنگی نوجوانان انجامید، اکنون هر دو تیم آماده حضور در مسابقات نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان می شوند.

وی ادامه داد: با دعوت از 26 کشتی گیر برای حضور در رقابتهای جهانی نوجوانان در سال 2013، مرحله جدیدی از تمرینات و برنامه های آماده سازی فرنگی کاران نوجوان کشتی کشورمان از امروز شنبه دوازدهم مرداد ماه در تهران برپا خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در واقع این اردوی نهایی تیم ملی كشتي فرنگي رده سنی نوجوانان برای شرکت در رقابت های جهانی سال جاری میلادی است که از امروز شنبه در خانه كشتي شماره دو تهران با حضور نفرات دعوت شده به اردو آغاز مي‌شود.

حلوایی در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان، محمدجواد رضایی در وزن 42 کیلوگرم، مهدی مرادحاصلی در وزن 58 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن 76 کیلوگرم و علیرضا فتاحی منش در وزن 85 کیلوگرم عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بودند.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: از بین مهدی مرادحاصلی و مهدی ابراهیمی نیز که ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به رقابت های قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان اعزام شدند، تنها ابراهیمی در وزن 76 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت اما مرادحاصلی از گردونه رقابت ها کنار رفت تا بدین ترتیب از بین چهار کشتی گیر قمی، مهدی مرادحاصلی در اردوی جدید تیم ملی حضور نداشته باشد و سه کشتی گیر دیگر در تقابل با سایر نفرات شانس خود را برای اعزام به رقابت های قهرمانی جهان می آزمایند./س

برچسب ها: قم ، عازم ، کشتی ، گیر ، مسابقه ، جهانی ، صربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.