رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان قائمشهر از ايمن سازي محور قائمشهر-جويبار در قالب اجراي عمليات شانه سازي، نصب جداكننده و اجراي خط كشي خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، محمد مهدي خناري با اعلام اين خبر اظهار داشت : راه به عنوان زيرساخت محور توسعه در هر جوامعي به شمار رفته از اين رو نقش آن در توسعه و پيشرفت استان ولايتمدار مازندران انكار ناپذير است.

وي به ايمن سازي محور پرتردد قائمشهر- جويبار اشاره و عنوان كرد : ايمن سازي محور مذكور در محدوده روستاي "چمازكتي " در قالب عمليات شانه سازي و نصب نيوجرسي (جداكننده مياني ) و اجراي يك كيلومتر خط كشي به اجرا در آمد.

 خناري يكي از اهداف اين اداره را ايمن سازي محورها در جهت تامين سلامت كاربران جاده اي برشمرد و تصريح كرد : به منظوركاهش تعداد و شدت تصادفات و بالطبع كاهش خسارتهاي وارده ، اين اداره برنامه هاي وسيعي را در زمينه حذف نقاط حادثه خيز ، جداسازي باندهاي رفت و برگشت ، نصب انواع علايم و تابلوهاي ايمني ، خط كشي محورها ، نصب گاردريل و.... در طول سال به طور مستمر در دستور كار خود دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار