مهاجم جوان تیم فوتبال صبای قم گفت: از اینکه پاسخ اعتماد مربیان را با زدن گل دادم، خوشحال هستم و امیدوارم در بازی‌های آینده صبا نیز موثر و مفید باشم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، فرید کریمی تصریح کرد: هر ورزشکاری برای خود اهدافی دارد و برای رسیدن به این اهداف برنامه‌ریزی می‌کند و من نیز با حضور در تیم خوب و هماهنگ صبای قم چند هدف را برای خودم در نظر دارم که امیدوارم در صبا به آنها برسم.

وی در ادامه با اشاره به روحیه جوان‌گرایی کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان داشت: در آغاز لیگ دوازدهم یکی از دلایل حضورم در صبا این بود که می‌دانستم مربیان و مدیریت باشگاه به جوانان اعتماد کرده و به آنها فرصت بازی می‌دهند.

مهاجم صبای قم افزود: خوشبختانه امسال نیز با آمدن آقای مایلی‌کهن تیم بیشتر از گذشته به سمت جوان‌گرایی رفته و بازیکنان ما بی ادعا اما یکدل و هماهنگ برای موفقیت صبا تلاش می‌کنند.

وی یا آور شد: به همین دلیل تلاش خود را افزایش داده و تمام تلاشم برای اینکه بتوانم در ترکیب اصلی تیم قرار گیرم را در طول تمرینات انجام می‌دهم، خوشبختانه کادر فنی صبا به من اعتماد کرد و خوشحال هستم که توانستم در برابر نفت تهران با زدن گل پیروزی به این اعتماد پاسخ دهم.

وی عنوان داشت: برای رسیدن به پیروزی تلاش زیادی کردیم و خوشبختانه در نیمه دوم با انجام چند تغییر تاکتیکی، راه دروازه حریف را پیدا کرده و توانستیم باز زدن گل دوم آنها را شکست دهیم، البته چند موقعیت خوب دیگر هم داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم.

صبای قم با پیروزی برابر تیم های نفت تهران و ملوان انزلی هم اکنون شش امتیازی و در کنار سپاهان صدرنشین لیگ برتر است./س

برچسب ها: قم ، جواب ، اعتماد ، گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.