مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما امکانات لازم را در اختیار جلالی قرار می دهیم تا در هفته های بعد نتایج قابل توجهی را به دست آورد و به طور حتم وی از تونی بهتر است.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تمرینات تیم تا فردا ادامه می یابد و عصر عازم اصفهان می شویم به خاطر انجام بازی با دو تیم اصفهانی در دو هفته متوالی تیم بعد از بازی با ذوب آهن در اصفهان می ماند و روز 21 مرداد ماه به تبریز باز می گردیم.

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی درباره نتایج ضعف تراکتورسازی در دو هفته ابتدایی گفت: دهنوی ابتدای فصل قرار داریم و قضاوت کردن زود است تیم ما مقابل پرسپولیس با ناداوری باخت و با بدشانسی مقابل گسترش فولاد مساوی کرد.

وی تصریح کرد: تیم تراکتورسازی از هفته پنجم به بعد خود را پیدا می کند و امیدواریم در هفته سوم و چهارم مقابل تیم هخای اصفهانی ببریم و با دست پر به اصفهان بازگردیم.

وی تصریح کرد: تراکتورسازی موتورش ديزلی است و برای گرم شدن نیاز به زمان دارد و در هفته های آینده روشن می شود.

زینی زاده درباره زمان داده شده به جلالی گفت: به طور حتم ما امکانات لازم را در اختیار جلالی قرار می دهیم تا در هفته های بعد نتایج قابل قبولی تیم بگیرد. به هر حال ما زمان کافی به جلالی برای جبران نتایج ضعیف گذشته خواهیم داد.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره ی تمایل هواداران به حضور تونی اولیویرا در تیمشان گفت: هر مربی هوادار خاص خود را دارد. تماشاگران باید حوصله به خرج دهند زیرا که قابلیت جلالی کمتر از تونی اولیویرا نیست و می تواند تراکتور را به موفقیت برساند.

وی درباره حضور دو بازیکن خارجی در تمرینات تراکتورسازی تصریح کردند: دو بازیکن خارجی اهل نیجریه و کامرون قرار است از روز 20 مرداد ماه به ایران بیایند تا در تمرینات شرکت کنند. اگر کادر فنی نظرشان در مورد این دو بازیکن مثبت بود آنها را جذب می کنیم.

گفتنی است تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر روز چهارشنبه باید به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار