"امير دژاكام " گفت: بازيگري را دير هنگام و در سن 40 سالگي‌ام شروع كردم

"امير دژاكام" كارگردان تئاتر و بازيگر سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به فيلم‌نامه‌ي خوب "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" علاقه‌ام به كار هاي "پوران درخشنده" و وجود هنرمندان توانمند در اين كار حاضر به ايفاي نقش در ان شدم.

وي افزود: من كار بازيگري را دير هنگام و در سن 40 سالگي شروع كردم به همين دليل كار در كنار اين هنرمندان برايم جذاب و فرصتي بود كه در يك كار خوب حضور داشته باشم و نقشم در اين فيلم بسيار متفاوت و باورپذير است.

"دژاكام" ادامه داد: به خاطر دارم كه در بعضي از شب‌هاي باراني در لوكيشن دادگستري تا صبح مشغول به كار بوديم و يكي از پلان‌هاي اصلي نيز در آنجا گرفته شد.

اين بازيگر عنوان كرد: با توجه به محتواي خوب اين فيلم فروش بالاي آن را مي‌توان پيش‌بيني كرد.

وي تصريح كرد: در سال 89 طرحي با عنوان  "مرگ تصادفي"  يك آنارشيم را به خانه هنرمندان فرستاده ام اما مسئولان هر دفعه مي‌گويند كه هنوز نوبت‌كار شمكا نرسيده است و از اين بابت گله‌مندم.

"دژاكام" خاطرنشان كرد: در حال حاضر مشغول مذاكره براي انجام يك كار هستم البته از چند جا نيز پيشنهاد كارگرداني به من شده است و منتظر جواب آن‌ها هستم./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۱:۱۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
سلام ببخشید من ب بازیگری خیلی علاقه دارم 13 سالمه در استان گلستان زندگی میکنم ولی هنوز جایی برای شروع بازیگری پیدا نکردم من هر کاری رو شروع کردم داخلش موفق بودم در دو رشته ورزشی مسابقه کشوری دادم همه میگن ب پول و پارتی مربوطه ولی من ک فکر نمیکنم اینطوری باشه لطفا کمکم کنید
آخرین اخبار