مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی از تشکیل کمیته خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و دستور استاندار خبر داد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد وبه نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، صدیقه خدیوی از تشکیل کمیته خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و دستور استاندار خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و هدایت سرمایه‌های مازاد بانوان در راستای کمک رسا‌نی به بازسازی و توسعه حرم ائمه اطهار (ع) از جمله اهداف تشکیل این کمیته است.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که از مجموع سه پروژه بزرگ بازسازی عتبات عالیات یک طرح مربوط به خراسان‌رضوی است بنابراین لزوم تشکیل این کمیته در راستای جذب مشارکت‌های بانوان ضروری به نظر می‌رسید.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: در راستای تشکیل کمیته یاد شده به دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد همچون بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا (ع) و حوزه‌های علمیه برای حضور در جلسات کمیته فراخوان داده شده است.

خدیوی خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، دفتر تبلیغات اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شهرداری مشهد، آموزش و پرورش، اداره‌کل تبلیغات اسلامی و دانشگاه فردوسی مشهد که ارتباط گسترده‌ای با جامعه زنان دارند از دیگر اعضای این کمیته محسوب می‌شوند.

وی افزود: کمیته‌های خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌ها نیز با حضور فرمانداران و مشاوران امور بانوان تشکیل شده است./ ب

برچسب ها: بازسازی ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.