دبیر هیئت بوکس استان قم شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی را حاصل برگزاری مستمر رقابت‌های لیگ بوکس باشگاه‌های قم دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رضا کاظم‌پور تصریح کرد: ملی پوشان قمی حاضر در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان محصول رشادت‌ها و تلاش‌های مربیان این رشته ورزشی و برگزاری منظم مسابقات لیگ و قهرمانی استان قم است.

وی ادامه داد: امروز شاهد حضور بوکسورهایی نظیر محمد مردی، احسان خدایاری، هاشم کلهری و چندین بوکسور خوش آتیه و توانمند قم در سطح اول بوکس کشور هستیم و چند تن از آنها سابقه همراهی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف در مسابقات برون مرزی را دارند.

دبیر هیئت بوکس استان قم افزود: در سال‌های اخیر مسابقات بوکس باشگاه‌های استان قم حداقل با شرکت پنج تیم به انجام رسیده و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت کرده‌اند تا قهرمان این دوره از پیکارها معرفی شود.

وی افزود: محل برگزاری فعالیت‌های مهم رشته بوکس اعم از تمرین و مسابقه خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم است که با برنامه‌ریزی انجام شده توسط این هیئت، این فعالیت‌ها مورد استقبال جمع زیادی از علاقمندان به بوکس قرار گرفته است.

دبیر هیئت بوکس استان قم تصریح کرد: توجه به رده‌های سنی پایه و سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای بوکس قم موجب شد تا برای نخستین‌بار بوکس قم در مسابقات رده سنی جوانان کشور که در تیرماه سال گذشته میزبان آن بودیم به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

وی گفت: در حال حاضر نیز احسان خدایاری در تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان کشورمان حضور دارد و چهره‌ای همچون محمد مردی می‌تواند برای بوکس قم افتخارآفرینی کند و ما نیز به فعالیت‌هایی که موجب جذب نیروهای مستعد این رشته می‌شود ادامه می‌دهیم تا روند رو به رشد بوکس قم ادامه یابد./ب

برچسب ها: قم ، مسابقه ، لیگ ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.