3 تن از افراد شرور که اقدام به عربده‌کشي و قدرت‌نمايي در پارک بعثت تهران کرده بودند، توسط پليس تهران و پس از گذشت 8 ساعت از حادثه دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ چند روز گذشته تعدادي از اراذل و اوباش سطح يک جنوب شهر تهران با چوب و قمه وارد پارک بعثت شده و شروع به عربده‌کشي و ايجاد رعب و وحشت کردند.

اين افراد شرور پس از تخريب شيشه يک دستگاه خودرو و تخريب درب يک خانه مسکوني و همچنين مصدوم کردن يکي از شهروندان به سرعت از محل متواري شدند.

پليس که از اين ماجرا مطلع شده بود، بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتي خود را آغاز كرد و توانست پس از 8 ساعت پيگيري مداوم 3 تن از عاملان اصلي درگيري و عربده‌کشي را در پارک بعثت رديابي کند.

ماموران کلانتري 160 خزانه بلافاصله به پارک اعزام شدند و متهمان نيز با روئت ماموران قصد درگيري و صدمه‌رساندن به عوامل عمليات کلانتري را داشتند که با فنون دفاع شخصي خلع سلاح شده و دستگير مي‌شوند.

اين افراد شرور که در حالت مستي بودند، تحت الحفظ به مقر منتقل شدند.

گفتني است که يکي از اهالي آن منطقه که يکي از شاهدان ماجرا بود، به باشگاه خبرنگاران گفت: به هيچ عنوان فکر نمي‌کردم که پليس به اين سرعت اين افراد شرور را شناسايي و دستگير کند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: وحشت ، پارک ، بعثت ، دستگیر ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار