پس از ورشکستگی موتورولا و خرید این کمپانی توسط گوگل، شایعاتی پیرامون تولید محصولی خاص به نام Moto X که در واقع یک اسمارت فون اندرویدی به حساب می آید، شنیده می شد. محصولی که بالاخره پس از ماه ها انتظار معرفی شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اسمارت فون موتورولا Moto X، اولین محصول موتورولا با همکاری و پشتیبانی گوگل می باشد که قابلیت سفارشی شدن توسط مشتری دارد و به طور کامل در ایالات متحده مونتاژ خواهد شد.



این محصول مجهز به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی از نوع آمولد با رزولوشن 720 و تراکم پیکسلی 316 می باشد که توسط نسل جدید شیشه های جادویی گوریلا که جهت محافظت از گوشه های صفحه نمایش طراحی شده محافظت می شود. پردازنده ی 2 هسته ای با قدرت 1.7 گیگاهرتز به همراه چیپ گرافیگ آدرنو 320 و 2 GB رم وظیفه ی تامین قدرت پردازش Moto X را بر عهده دارند. دروبین 10 مگاپیکسلی، حافظه ی جانبی 16 و 32 گیگابایتی به همراه اندروید نسخه 4.2 امکانات سخت افزاری Moto X را تشکیل می دهد.



اما تفاوت اصلی این محصول با دیگر پرچم دارهای موجود در بازار، قابلیت شخصی سازی آن می باشد، به طوری که کاربران می توانند برای رنگ جلوی این اسمارت فون از دو رنگ مشکی و سفید و برای پنل پشت آن از تنوع فوق العاده ی 18 رنگ مختلف استفاده کنند، از طرفی کاربران می توانند از کاوری برای پوشش دادن دوربین و دکمه های اطراف آن استفاده کنند، علاوه بر آن، کاربر می تواند در هنگام خرید سفارش حک شدن یک جمله ی کوتاه در پشت محصول خود را بدهد که در کنار نام و لوگوی گوگل قرار می گیرد.



باتری این محصول 2200 میلی آمپری بوده و قابلیت 13 ساعت مکامه ی مداوم در شبکه ی 3G را به کاربر می دهد، موتورولا Moto X با قیمت 200 دلار برای مدل 16 گیگ و 250 دلار برای مدل 32 گیگ از طریق اپراتورهای بزرگ ایالات متحده در قالب قرار داد 2 ساله به مشتریان فروخته می شود، همچنین هنوز قیمت و زمان عرضه در بازارهای جهانی از سوی گوگل برای این محصول اعلام نشده است.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار