مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری شیراز به 57 کشور اسلامی خدمات علمی ارایه می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، رییس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: این مرکز به اعـضا هیات علمی ، دانشجویان ومحققان دانشگاهها، مراکز و موسسات علمی داخل ، آسیای مرکزی ، شبه قاره هند و شمال آفریقا و 57 کشور اسلامی ، خدمات علمی ارایه می دهد.

مهراد افزود: مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در شیراز از مراکز مهم علمی و پژوهشی در کشور است که با هدف تولید و توزیع اطلاعات علمی در ایران ،کشورهای اسلامی وکشورهای منطقه فعالیت می کند.

ریـیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری همچنین گفت: از جمله وظایف این مرکز بـرقــراری ارتباطات الکترونیکی برای دریافت و ارسال اطلاعات داخلی و منطقه ای در حوزه های علوم و فناوری ، بـرقـراری نـظام مبـادله الـکترونیکی اطلاعات بین محققان ایرانی و منطقه ای و تـهیـه و سـازماندهیدانش مکتوب داخلی و منطقه ای در حوزه علوم و فناوری است.

وی همچنین تأسیس انواع پایگاه های اطلاعاتی در حوزه علوم و فناوری، انتشار گزارش های پژوهشی ، نشریات علمی و کتاب های فارسی و غیر فارسی در حوزه عـلوم و فناوری را از دیگر وظـایــف مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بیان می کند./س


برچسب ها: خدمات ، علمی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.