فصل جدید رقابتهای فوتبال ساحلی لیگ برتر بانوان کشور به احتمال فراوان پس از رقابتهای جام جهانی 2013 تاهیتی برگزار می شود.

 

سرمربی تیم فوتبال بانوان خزرپوشان مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: برای حضور در فصل جاری این رقابتها هشت تیم اعلام آمادگی کردند که نماینده مازندران نیز حضور دارد.

فائزه جعفر زاده درباره گروه بندی این تیم ها افزود: هشت تیم شرکت کننده دراین مسابقات در دو گروه به صورت متمرکز با هم مسابقه می دهند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان مازندران از صعود دو تیم از هر گروه خبر داد و گفت: نماینده مازندران تجربه حضور در این رقابتها را دارد و به عنوان یکی از مدعیان راهی لیگ خواهد شد.

جعفرزاده افزود: تیم خزرپوشان مازندران در گروه اول با تیم های مس رفسنجان، کوثر چهارمحال بختیاری و تیران اصفهان همگروه است.

وی درباره گروه دوم این مسابقات گفت: شهرداری هرمزگان، حرم گناوه، شهردرای هشتگرد و آرسن میناسیان گیلان نیز در گروه دوم جای دارند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان مازندران افزود: فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور پس از رقابتهای جام جهانی در مهرماه برگزار می شود و این فرصت بسیار خوبی برای تیم ها است که با آمادگی بیشتر در لیگ حاضر شوند./س

برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، تاهیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.