مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: طی دو روز گذشته 4 شکارچی متخلف در مناطق مختلف استان دستگیر شدند.

فرهادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران یگان حفاظت سر محیط بانی الموت شرقی و غربی ، طارم سفلی و آوج در حین گشت زنی به 4 شکارچی که در حین شکار کل و بز بودند برخورد کردند و آنهارا قبل از اقدام به شکار دستگیر کردند.
وی ادامه داد: اگر چه شکارچیان شکار نکردنداما چون شروع به شکار خود جرم است ، شکارچیان توسط ماموران یگان حفاظت دستگیر شدند.
 وی ادامه داد : از متخلفان تعداد 4 قبضه سلاح شکاری شامل یک قبضه سلاح گلوله زنی متعلق به غیر، دو قبضه سلاح شکاری تک لول قاچاق و یک قبضه سلاح شکاری 2 لول به همراه تعدادی فشنگ و ادوات مربوطه کشف و ضبط شد.
فرهادی گفت: همچنین 2 نفر از شکارچیان که سلاح قاچاق به همراه داشتند علاوه بر مصادره ادوات شکار به نفع دولت شامل مجازات کیفری هم خواهند شد.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: مامورین یگان حفاظت با شکارچیانی که بدون اخذ مجوز شکار وارد زیستگاههای حیات وحش می شوند با قاطعیت تمام برخورد خواهند کرد .
همچنین از شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف غیر مجاز شکار و صید مراتب به سر محیط بانی ها و ادارات محیط زیست استان اطلاع دهند./ف
برچسب ها: شکارچیان ، قزوین ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار