گروه موسیقی "وصل یار" به دنبال اجراهای پیشین خود، این بار نیز با برنامه های متنوع تری به روی صحنه تالار وحدت می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، گروه موسیقی "وصل یار" به سرپرستی ابراهیم اثباتی با اجرای قطعات موسیقی و ترکیب آن با جلوه های بصری توانسته است راهی جدید در اجرای موسیقی در پیش گیرد و به دنبال اجراهای گذشته خود، این بار در تالار وحدت به هنرنمایی می پردازد.

در بخش اول این کنسرت قطعات نیستان، طباله پیر، جام، نوبهار عشق و در بخش دوم قطعات رقص خورشید، عاشق هشیار، ذره صفت، نی و وصل یار اجرا می شود که قطعه های جام و رقص خورشید برای اولین بار نواخته و خوانده خواهند شد.

کنسرت مردادماه وصل یار به خوانندگی وحید تاج، همخوانی هوروش خلیلی و فرزانه ابراهیمی و کارگردانی علاءالدین پژهان برگزار می شود.

حسین قاسم زاده، نوازنده نی و تنبور؛ ابراهیم یساول زاده، نوازنده قانون؛ سعید بهرامی، نوازنده عود؛ نگار نوراد، نوازنده ویولن سل؛ ساتگین نمازی، نوازنده پیانو؛ میثم امینی، نوازنده ادو، کاخن و درام؛ نعیم شاه مرادخانی، نوازنده دف و بندر؛ احسان شفیعی، نوازنده پرکاشن؛ شادرخ گلچین معانی، نوازنده دی جی ری دو؛ فرهنگ سرخوش، نوازنده گیتار فلامینکو؛ بهفر بزرگی، نوازنده تن فلوت نوازندگان حاضر در این کنسرت هستند و رزماری عیسی پور، ریچارد عیسی پور و مریم شریف زاده گروه کر این کنسرت را تشکیل می دهند.

گفتنی است کنست گروه موسیقی "وصل یار" از هجدهم تا بیست و یکم مردادماه ساعت 20 در تالار وحدت اجرا می شود و فروش بلیط این کنسرت از طریق گیشه تالار وحدت و شماره 09351181022 صورت می گیرد./ي2

برچسب ها: موسیقی ، کنسرت ، وصل یار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار