بهورزانی که با روش های قبلی آموزش عالی لازم را می دیدند جوابگوی نیازها و سوالات مردم نبودند که با گذراندن دوره های آموزشی این مشکل جبران می شد.

دکتر رخشانی معاون بهداشتی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگارعلمي باشگاه خبرنگاران گفت: برای ارتقای کیفی ارائه خدمات به مردم تمامی بهورزانی که تا قبل از این با مدرک پنج ابتدایی و یا سیکل جذب می شدند از این به بعد با مدرک فوق دیپلم فارغ التحصیل می شوند.

وی تصریح کرد: تا قبل از این اگر بهورزان با مدرک دیپلم مراجعه می کردند پس از گذراندن دوره ی آموزشی مربوطه با همان مدرک دیپلم فارغ التحصیل می شدند که این یک دوره تفکیکی در آموزشگاه های بهورزی بوده است.

وی اظهار داشت: برای ارتقای آن از اساتیدی که سطح تحصیلات بالاتری دارند استفاده نشده است و بهورزان نیز از این پس با مدرک فوق دیپلم فارغ التحصیل می شوند.

وی دلیل این کار را اینطور بیان کرد: سطح سواد و آگاهی مردم بسیار بالاتر از قبل است و دسترسی آنها به اطلاعات راحت تر می باشد.

وی همچنین اظهار کرد: بهورزانی که با سطح روش قبلی آموزش های لازم را می دیدند دیگر جوابگوی نیازها و سوالات مردم نبودند و اغلب با گذراندن دوره های بازآموزی این جریانات جبران می شد و ما برای اینکه این مشکل را بر طرف کنیم بهورزانی که با مدرک دیپلم جذب می شدند با گذراندن دوره های آموزشی مورد تایید با مدرک فوق دیپلم فارغ التحصیل خواهند شد./ع2

برچسب ها: دیپلم ، خدمات ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار