کاربران در یک نظرسنجی تازه نظرات خود در مورد یک خودروی خوب را مطرح کرده اند.

در یک نظرسنجی جدید که توسط یک شرکت تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل صنعت خودرو انجام شد، پد‌های شارژ بی سیم به عنوان بیشترین درخواست در میان خریداران احتمالی خودرو ظاهر شد.

این نظرسنجی که نزدیک به ۱۵۰۰۰ پاسخ‌دهنده را که قصد خرید خودروی جدید را در سه سال آینده داشتند، مورد بررسی قرار داد، نشان داد که ۴۴ درصد داشتن پد شارژ بی‌سیم برای سرنشینان جلو را در اولویت قرار داده‌اند؛ زیرا خریداران به‌طور فزاینده‌ای به راحتی در فناوری خودرو اهمیت می‌دهند.

بر اساس گزارشی که توسط وب سایت arstechnica منتشر شده است، نظرسنجی این شرکت ۱۶۳ ویژگی مختلف خودرو را مورد بررسی قرار داده و علاقه روزافزون مصرف کنندگان به گجت‌ها و امکانات پیشرفته را برجسته کرده است.

در حالی که ممکن است ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی اضافی برای مسافران صندلی جلو، یا پارک از راه دور از طریق برنامه‌های گوشی‌های هوشمند گران به نظر برسند؛ اما منعکس کننده ترجیحات در حال تحول خریداران خودرو‌های مدرن هستند.

علاوه بر این، برند‌های خودرو‌های لوکس به طور فزاینده‌ای ویژگی‌های اجباری مانند سقف‌های شیشه‌ای را در پاسخ به تقاضای مصرف کنندگان برای مشخصات بالا ارائه می‌کنند.

پس از پد‌های شارژ بی‌سیم، این نظرسنجی بسیاری از ویژگی‌های بسیار مطلوب دیگر را شناسایی کرد، به گونه‌ای که دومین ویژگی محبوب که توسط ۳۷ درصد پاسخ‌دهندگان ترجیح داده می‌شود، پد شارژ بی‌سیم دوم برای صندلی‌های عقب و صندلی‌های دارای گرمکن و تهویه بود و این گزینه‌ها با فاصله کمی نسبت به مساحت شیشه جلو دارای برف پاک کن که باران را حس می‌کند برتری داشت و ۳۶ درصد از پاسخ دهندگان گزینه اخیر را ترجیح داده اند.

از جمله روند‌های قابل توجه، محبوبیت فزاینده سیستم‌های ذخیره سازی شناسایی راننده بود که با سانروف‌ها در جایگاه پنجم مشترک قرار گرفتند و هر کدام ۳۵ درصد از آرا را دریافت کردند.

یکی دیگر از یافته‌های کلیدی، علاقه روزافزون به سوکت‌های خانگی ۱۱۰ ولتی بود که ۳۴ درصد از پاسخ دهندگان آن را به عنوان یک ویژگی مطلوب تشخیص دادند، این نیاز نشان دهنده استقبال روزافزون از خودرو‌های الکتریکی است، با مدل‌هایی مانند کامیون هیبریدی که استفاده عملی از نیروی داخل هواپیما را برای فعالیت‌هایی مانند برق رسانی به وسایل کوچک یا ایجاد تنظیمات خارجی موقت نشان می‌دهد.

۳۳ درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی درخواست آفتابگیر‌های عقب را داشتند، در حالی که ۳۲ درصد سیستم‌های هشدار ترافیک عقب با ترمز اضطراری خودکار را ترجیح دادند، علی رغم مزایای عملی ایمنی، سیستم‌های هشدار ترافیک عقب شاید به دلیل تکثیر دوربین‌ها به رتبه‌های بالاتری دست پیدا نکردند.

جالب این جاست که فناوری‌های هندزفری رانندگی مانند Super Cruise یا Autopilot در لیست ۱۰ ویژگی برتر درخواستی قرار نگرفتند.

در عوض، این نظرسنجی ترجیح قوی برای سیستم‌های تشخیص راننده را نشان داد که دو گزینه را با هم ترکیب می‌کند؛ سیستمی که ماشین را در خط خود نگه می‌دارد و دیگری که ماشین را به کنار جاده می‌کشد٬ ۴۵ درصد از پاسخ‌دهندگان راضی بودند و این ترکیب در مجموع تقاضا نشان دهنده علاقه فزاینده به ایمنی و کمک رانندگی است.

منبع: ارم نیوز

برچسب ها: شارژر بی سیم ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار