ليست رشته/ محل هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي بر روي سايت www.azmoon.org قرار دارد، و هر داوطلب مي تواند براي اطلاع به آن مراجعه نمايد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر و با اشاره به عدم چاپ دفترچه انتخاب رشته به روابط عمومي مركز آزمون گفت: فهرست رشته/ محل هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي بر روي سايت www.azmoon.org قرار دارد، لـذا داوطـلبان مي توانند بصورت آنلاين ليست رشته/محل ها را رؤيت و رشته هاي موردنظرشان را انتخاب كنند.

 اقبالي در ادامه افزود: افرادي كه در زمان ثبت نام آزمون سراسري علاوه بر انتخاب گروه آزمايشي اصلي خود، گزينه ي زبان انگليسي و هنر را بطور همزمان انتخاب و در آزمون شركت كرده اند، مي توانند هم اكنون هم از گروه آزمايشي خود و هم از گروه هنر و هم از زبان انگليسي انتخاب و در سايت بصورت آنلاين ثبت نام كنند.

رئيس مركز آزمون خاطرنشان كرد: براي انتخاب رشته در گروه هاي آزمايشي، در دست داشتن شناسه انتخاب رشته 7 رقمي كه تحت عنوان كد دسترسي در ذيل كارنامه صادره از سوي سازمان سنجش آموزش كشور درج گرديده است، الزاميست.

 اقبالي در ادامه تأكيد كرد: هر داوطلب رشته هاي با آزمون مي تواند 20 رشته/محل را در هر گروه آزمايشي براساس علاقه انتخاب و در سايت ثبت كند. همچنين داوطلبان مي توانند از مجموعه رشته/محل هاي پاره وقت نيز با خريد كارت اعتباري مجزا ثبت نام كنند.

اقـبالـي در پـايـان گــفـت: داوطـلـبان مـي تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايـت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح كنند و يا به آدرس الكترونيكي porsesh@azmoon.net ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.
برچسب ها: رشته محل ، دانشگاه ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۲۰:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام دانشگاه ازاد واحددورود رشته پرستاری داره بدون ازمون یا باازمون رتبه کنکور باید چندباشه که پرستاری ازاد قبول بشیم
رشته من انسانی کنکور تجربی شرکت کردم
آخرین اخبار