دبیر جبهه اعتدال‌گرایان گفت: عمل کردن به شعار اعتدال براساس مدل فراجناحی از سوی کابینه كاملا به چشم می‌خورد و قطعا این کابینه نظر نمایندگان مجلس را برای اخذ رای اعتماد به خود جلب مي‌کند.

"جمشید ایرانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره کابینه پیشنهادی "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی" اظهار داشت: کابینه پیشنهادی به مجلس ثمره دولت‌های گذشته است و به نوعی بعد از ارزيابي‌هاي لازم بهترین‌های حوزه‌های مختلف از سوی رئیس‌جمهور برگزیده شده است.
 
وی ادامه داد: با نگاه به کارنامه بسیاری از وزرای پیشنهادی همچون "حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی"، "نعمت‌زاده"، "حجتی"،‌ "بيژن زنگنه" و ... با وجود نگاه‌های سیاسی متفاوت مي‌توان شاهد تحقق شعار اعتدال‌گرایی از سوي رئیس‌جمهور منتخب باشیم.  
 
ایرانی با بیان اینکه کابینه وزرای پیشنهادی معتدل‌ترین و کارآمدترین اشخاص را درون خود دارد،‌ گفت: شرایط کنونی کشور،‌ شرایط آزمون و خطا نیست و این دولت با استفاده از وزرای خود در راستای تحقق اهداف خود گام برخواهد داشت.  
 
وی با اشاره به سابقه وزرای پیشنهادی خاطرنشان کرد:‌ این افراد با روحيه انقلابي امتحان خود را در طول دوران دفاع مقدس پس داده‌اند و با تجارب بالای مدیریتی خود قادر به ايفاي نقش در حوزه‌های خود هستند. 
 
دبیر جبهه اعتدال‌گرایان در پایان اظهار داشت: عمل کردن به شعار اعتدال براساس مدل فراجناحی از سوی کابینه كاملا به چشم می‌خورد و قطعا این کابینه  نظر نمایندگان مجلس را برای اخذ رای اعتماد به خود جلب مي‌کند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: ایرانی ، کابینه ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار