مدیر کل آموزش و ارتقای سلامت از اجرای طرح آموزش الکترونیک سلامت با تلفیق فضای مجازی و شبکه آموزش برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش علمي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمدحسین تقدیسی گفت: مردم با مراجعه به سایت طرح با آدرس www.ulc.ir  و تماس با برنامه آموزشی شبکه آموزش که همه روزه در ساعات 15:30 تا 16:15 روزهای فرد پخش می شود می توانند از خدمات این برنامه در زمينه های مختلف اعم از سبک زندگی سالم بهره مند شوند.



وی افزود: تاکنون 6 هزار نفر دراین سایت ثبت نام کرده اند و همزمان در سامانه ای بهنام www.healhtube.com نیز بالغ بر 550 فیلم کوتاه بهداشتی و درمانی برای استفاده مردم قرار داده شده است.

 

خدمات سلامتی به مردم در پرتال www.salem.ir مراجعه کنند

 

 

وی به ارائه خدمات سلامتی به مردم در پرتال www.salem.ir اشاره کرد و گفت: در این پرتال نیز مسائلی نظیر بهداشت روان، عزت نفس، ترک سیگار، افسردگی، تست اضطراب، حسایست های غذایی، اختلال خواب و مسائل دیگر مرتبط با سلامتی به صورت راهنمایی و پیشگیرانه وجود دارد که قابل استفاده برای عموم است.


وی در پایان از بازدید 1/4 میلیون نفر از سایت های مجازی مرتبط با سلامتی مردم از جمله سایت بوعلی خبر داد و اظهار امیدواری کرد :از این طریق بتوان خدمات آموزش سلامتی را بین مردم و جامعه ترویج داد.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار