رئیس اداره خدمات شهری منطقه 21 از اقدامات گسترده شهرداری در راستای این طرح برای رفاه حال شهروندان خبر داد.

موذن در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح نگهداشت شهر و اقدامات خدمات شهری افزود: در این طرح، واحد خدمات شهری ناحیه یک با پیگیری درخواست ها و شکایات مردم مبنی بر پاکسازی انهار، هم سطح سازی پل های فرسوده شستشوی مخازن و زیر مخازن و شستشوی جداول ، اقدامات مثبتی را انجام داده است.

وی تاکید کرد: بلوار شاهد غربی و شرقی در فضایی به طول 8 هزار متر با استفاده از تانکر آب لایروبی و پاکسازی شدند که علاوه بر بهداشت محیط شهری، ممانعت از آب ماندگی، از تجمع جانوران و حشرات مضر شهری جلوگیری به عمل آورد.

رئیس اداره خدمات شهری ناحیه یک، با اشاره به فرسوده بودن سنگدال های این ناحیه اظهار کرد: از دیگر مطالبات شهروندان پیگیری تعویض سنگدال های خیابان گل محمدی تقاطع خیابان 63، به دلیل فرسودگی نیاز به تعویض فوری داشت و با اقدام مذکور علاوه بر تعویض و هم سطح سازی، اطراف آن آسفالت شد.

وی افزود: مخازن و زیر مخازن بلوار اصلی تهرانسر، شاهد غربی خزر و خیابان های بدافشان شمالی و جعفری به تعداد 180 عدد به دلیل بوی نامطلبوع شستشو و گندزدایی شد و جداول بلوار لایه و بلوار اصلی تهرانسر برای دید بهتر رانندگان در شب با استفاده از دستگاه جدول شوی، شستشو گردید.

موذن خاطر نشان کرد: شهروندان برای پیگیری مطالبات شهری خود می توانند با سامانه 137 منطقه تماس گرفته و مشکلات خود را اعلام نمایند و مسئولان شهری تلاش می کنند در اسرع وقت پیگیر مطالبات آن ها باشند./ف

برچسب ها: نگهداشت ، پایتخت ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار