دبیر فدراسیون بوکس گفت: 10 مشت زن برای شرکت در تورنمنت رومانی اعلام شده اند که احتمال دارد با توجه به شرایط مالی از تعداد این لیست کم شود.

همایون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تورنمنت رومانی یک فضای رقابتی بین المللی است که هر ساله با شرکت مشت زنان اروپایی و آسیایی برگزار می شود و شهرت زیادی دارد.

وی ادامه داد: البته آنها به صورت رسمی از ما برای شرکت در این تورنمنت دعوت نکردند و ما خودمان درخواست داده ایم که هنوز جوابی از آنها دریافت نکرده ایم.

اردلان تصریح کرد: اگر با درخواست شرکتمان در تورنمنت رومانی موافقت نشود مشت زنان را به تورنمنت روسیه خواهیم فرستاد.
به هر حال بوکسورها باید پیش از مسابقات جهانی در یک تورنمنت تدارکاتی حضور پیدا کنند.

وی در خصوص لیست 10 نفره تیم ملی برای اعزام به تورنمنت رومانی عنوان کرد: برای مسابقات جهانی 10 نفر در اوزان مختلف معرفی شده اند که البته با توجه به مشکلات مالی این امکان وجود دارد که هر کس آماده تر باشد به مسابقات اعزام شود و از تعداد مشت زنان کم شود البته تلاش ما بر این است تیم کامل را راهی این تورنمنت کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص کادر فنی اعزامی به تورنمنت رومانی نیز بیان کرد: از میان اعضای کادر فنی اکبر احدی و محمد عاشری اعزام می شوند که این تصمیمی است که مسئولین تیم ملی گرفته اند و علت همراهی نکردن کلیه کادر فنی هم مشکلات همیشگی مالی است.

* به هیچ عنوان کسی را از اردو اخراج نکردیم

اردلان در مورد بازگشت مظاهری به اردو عنوان داشت: "مظاهری" – "گل آرا" و "قاسمی پور" سه قهرمان ارزنده بوکس کشورمان بودند که علیرغم دعوت ما در اردو حاضر شدند. این بوکسورها در میادین مختلف باعث افتخارآفرینی برای تیم ملی شدند و دعوت مجدد از مظاهری مسئله ای است که توسط کادر فنی و مسئولین تیم ملی صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: در هر صورت معتقدم مشت زنانی هم چون مظاهری دارای تجربه بسیار بالایی هستند که حضورشان در تیم ملی می تواند برای دیگران نیز مثمر ثمر باشد.

اردلان ادامه داد: متأسفانه برخی شایعه ها مبنی بر اخراج بوکسورها مطرح شده بود و همین جا اعلام می کنم که هیچ گاه کسی را از اردو خارج نکردیم ما از مشت زنان دعوت کردیم به اردو بیایند و غیبت آن ها بر عهده خودشان بود.

وی افزود: امیدواریم همه مشت زنان تیم ملی در تمرینات و اردوها باشند و شاهد تلاش همه آنها در قالب تیم باشیم.

*مسابقه با ترکمن ها به نفع تیم ملی است

اردلان در مورد دعوت گلستانی ها از بوکسوران تورنمنت بیان کرد: هیئت بوکس استان گلستان با هماهنگی شورای برون مرزی از مشت زنان ترکمن دعوت کرده است تا برای برگزاری مسابقه به این استان بیایند و در خلال آن از تیم ملی هم دعوت شد تا برای آمادگی بیشتر به گلستان بیاید.

وی ادامه داد: اگر تداخل زمانی بین زمان شرکت در تورنمنت رومانی و حضور در گلستان به وجود نیاید حتماً در این استان حاضر شده و برای آماده سازی هر چه بیشتر با آنها مسابقه می دهیم.

دبیر فدراسیون بوکس بیان کرد: هم چنین مطرح شده است که اگر موفق به شرکت در تورنمنت رومانی نشویم ترکمن ها را به تهران دعوت کنیم تا در همین محل اردو با آن ها مسابقه دهیم و حتی از آنها درخواست می کنیم تا مدت زمان بیشتری در کشور بمانند چراکه آن ها بوکسورهای قدرتمندی هستند و کار با آنها به نفع تیم ملی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم تیم ملی هر چه سریع تر به آمادگی مطلوب دست پیدا کند و در مسابقات جهانی پیش رو نیز حضور موفقی داشته باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار