هلی درامی جنایی محصول مکزیک است به کارگردانی آمات اسکالانته و تهیه کنندگی جیمیروماندیا.

باشگاه خبرنگاران- هلی درامی جنایی محصول مکزیک است به کارگردانی آمات اسکالانته و تهیه کنندگی جیمیروماندیا. 

فیلم که بازیگران تازه کاری هم چون آرماندو اسپیتیا، آندریا ورگارا، لیندا گونزالس و خوان ادواردو پالاسیوس را به دنیای سینما معرفی می‌کند. نخستین بار در بخش رقابتی جشنواره کن 2013 به نمایش درآمد و اسکالانته جایزه بهترین کارگردانی را برای این فیلم دریافت کرد. منتقدان در حالی که ازابعاد تکنیکی فیلم تعریف می‌کردند در مورد خود فیلم نظرات یکسانی نداشتند.

هلی در اطراف شهر گوانا جواتا ساخته شده و داستان شخصیتی به نام هلی (اسپیتیا) را بازگو می‌کند که پسری هفده ساله است که با همسرش گونزالس و خواهرش استلا ورگارا زندگی می‌کند. فیلم این شخصیت‌ها را با دوست استلا پالاسیوس همراه می‌کند و واکنش آنها را در رویارویی با مواد مخدر، خشونت و فساد نشان می‌دهد. استلا دختری دوازده ساله است ک پلیس تازه‌کار و جوانی را دوست دارد و آنها تصمیم دارند با هم فرار و ازدواج کنند برای رسیدن به این رویا خانواده استلا باید با خشونتی زندگی کنند که کل منطقه را ویران کرده است.

هنگامی که فیلم برای نخستین بار در کن به نمایش درآمد عده ای از در مخالفت با آن درآمدند چرا که فیلم جنبه‌های ناخوشایندی از جنگ با مواد مخدر در مکزیک از جمله شکنجه را نشان می‌دهد فیلم خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که بدون گناه وارد وضعیتی کابوس‌وار می‌شوند./ي2

منبع:صنعت سينما.
برچسب ها: هلی ، سینما ، مکزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.