پرونده بازی های هفته چهارم لیگ سیزدهم امروز با انجام 6 دیدار بسته می شود، در یکی از حساس ترین بازی ها،‌ تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازی های هفته چهارم امروز با انجام 6 دیدار پیگیری می شود.

 
 
سایپای البرز - پرسپولیس؛
ارتش سرخ در اندیشه صدر نشینی

تیم فوتبال سایپای البرز امروز ساعت 19:25 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی اش انقلاب کرج به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می رود.

نارنجی پوشان برای نخستین بار است که میزبان تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج هستند، همچنين  این بازی چندین بار به درخواست شورای تامین استان البرز زمانش تغییر یافت و آخرین زمان بازی از سوی سازمان لیگ ساعت 19:25 دقیقه اعلام شد.

شاگردان فیرات تا الان در لیگ برتر بردی نداشتند آنها قصد دارند از نخستین میزبانی‌شان مقابل پرسپولیس استفاده کردند و این بازی را ببرند.

در آن سوی میدان سرخ پوشان که روند خوبی در سه هفته ابتدایی لیگ برتر داشتند قصد دارند با برد مقابل سایپا این روند را ادامه دهند و به صدر جدول باز گردند.

گفتنی است: میلاد غریبی هافبک، مهاجم فصل گذشته سایپا امروز برای اولین بار مقابل تیم سابقش فراز می گیرد غریبی امیدوار است اولین بازی را مقابل تیم سابقش انجام دهد.
 
حواشی قبل از شروع بازی:
 
با اینکه اعلام شده بود بلی فروشی این دیدار از ساعت 14 در ورزشگاه آغاز می شود اما این کار با 2 ساعت تاخیر و در ساعت 16 آغاز شد.
 
رئیس هیئت فوتبال استان البرز از شهروندان تهرانی خواسته است که دیگر به کرج نیایند.
 
 
 
سپاهان اصفهان- تراکتور سازی؛
صدر نشینی در مسیر زاینده رود

زرد پوشان اصفهانی امروز ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد شهر پذیرای تیم فوتبال تراکتور سازی هستند.

سپاهانی ها در حالی به مصاف تراکتور سازی می روند که تا پایان هفته سوم 7 امتیاز کسب کردند و در رده سوم جدول قرار دارند که با آنها با پیروزی مقابل تراکتور سازان می توانند به صدر جدول باز گردند.

در آن سوی میدان ، تیم فوتبال تراکتور سازی بعد از اولیتاتوم اعضای هیات مدیره توانست در هفته سوم نخستین بردش را مقابل ذوب آهن بدست آورد.

شاگردان جلالی برای ادامه روند رو به رشدشان بازی سختی مقابل سپاهان پیش رو دارند و باید دید می توانند نتیجه بازی را به نفع شان به پایان ببرند یا نه!

جدال علی کریمی و مجتبی جباری در میانه میدان 2 تیم می توانند جذاب و دیدنی باشد

گسترش فولاد تبریز – فجر شهید سپاسی؛
شاغلام به دنبال خروج از بحران

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز امروز ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم فوتبال فجر شهید سپاسی می رود.

هر دو تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و فجر شهید سپاسی تا الان درلیگ سیزدهم بردی نداشتند و باید دید کدامیک از این تیم ها اولین برد در لیگ را بدست می آورند.

گفتنی است: رسول خطیبی به طور رسمی از دنیای بازیکن خداحافظی کرد و قرار است تمام تمرکزش را به عنوان مربی روی تیمش بگذارد.

شاگردان غلام حسین پیروانی با سه شکست در قعر جدول رده بندی قراردارند و برای اینکه از همین ابتدای فصل دچار حاشیه نشوند باید این بازی را بپذیرند.

جواد شرفی به همراه محمدرضا منصوری و بابک عباسقلی زاده قضاوت این بازی را برعهده دارند.
 
 
 
مس کرمان_ذوب آهن اصفهان؛
تقابل 2 تیم صنعتی

تیم فوتبال مس کرمان امروز ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه امام علی کرمان میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.

هر دو تیم فوتبال مس کرمان و ذوب آهن اصفهان وضعیت مشابهی در جدول رده بندی دارند و هیچ بردی در لیگ سیزدهم نداشتند باید دید کدامیک از این تیم ها نخستین بردشان را در لیگ سیزدهم به دست می آورند.

گفتنی است، ذوب آهن با دریافت 6 گل در حال حاضر ضعیف ترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده در حالی که من هم با تنها یک گل زده دومین خط حمله ضعفیت را در اختیار دارد.

گفتنی است؛ مصطفی شجاعی در کنار لوسیانو اوینهوی برزیلی هنوز نتوانسته اند مشکلات گلزنی مس را برطرف کنند و کرمانی ها امیدوار هستند این دو بازیکن امشب مقابل ذوب آهن طلسم گلزنی شان شکسته شود.
 
 

ملوان بندر انزلی_استقلال خوزستان

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی امروز ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان می رود.

ملوانی ها با مربی خارجی شان شروع خوبی در لیگ داشتند و با کسب یک امتیاز از سه بازی گذشته حسابی طرفدارانشان را ناامید کردند باید دید روزهای خوش ملوانی ها امشب با برد مقابل استقلال خوزستان شروع خواهد شد یا نه!

در آن سوی میدان شاگردان ویسی بر خلاف ملوانی ها شروع خوبی در لیگ برتر داشتند آنها امشب تنها برای نباختن گام به مرداب انزلی می گذارند باید دید تیم ویسی از عهده این بازی مهم بر می آیند یا نه!

گفتنی است؛ ملوانی ها در خانه تا الان موفق به کسب پیروزی شدند باید دید پای جلال رافخایی امشب به گلزنی باز می شود یا نه محسن قهرمانی به همراه آرمان اسعدی و حمیدرضا کنعانی این بازیکن را قضاوت خواهند کرد.
 
 
 
نفت تهران_راه آهن شهر ری؛
رویارویی ابراهیم زاده با تیم سابقش

تیم فوتبال نفت تهران امروز ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف تیم فوتبال راه آهن شهر ری می رود.

شاگردان گل محمدی بعد از شروع خوب در هفته اول در دو هفته بعدی لیگ نتوانستند امتیازات لازم را کسب کنند و به همین خاطر با انگیزه های فراوان با راه آهنی ها رودرو خواهند شد.

در آن سوی میدان منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن شناخت خوبی از تیم سابقش نفت تهران دارد امیدوار است روند شکست ناپذیری تیمش را حفظ کرده و با رسیدن به سه امتیاز این دیدار راه آهن را در جمع بالا نشینان قرار دهد.

گفتنی است: امین منوچهری مهاجم فصل قبل نفت حالا با پیراهن راه آهن مقابل هم تیمی های سابقش قرار می گیرد علاوه بر وی حامد فلاح زاده دروازه بان آماده این روزهای راه آهن دوئل جالبی با تیم سابقش خواهد داشت.

شایان ذکر است: رضا نوروزی و مهرداد اولادی امشب به عنوان زوج حمله نفت انگیزه های فراوانی برای شکست طلسم گل نخوردن راه آهن دارند تا اولین بازیکنی باشند که این نوار را پاره می کنند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار