غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بدلیل حمایت تماشاگران شیرازی از تیم استقلال تهران در دیدار هفته سوم انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، پیروانی گفت : تیم ما (فجر ) چندین سال است که دردسته برتر فوتبال کشور حضور دارد و در 15 سال اخیر ، شاید 20 میلیارد تومان هزینه کرده باشد اما تیم های بزرگ در یک سال این مبلغ را صرف خرید بازیکن می کنند .

وی گفت : در بازی با تیم استقلال تهران در حالیکه ما میزبان مسابقه بودیم اما ، از 13 هزار تماشاگری که به ورزشگاه حافظیه آمده بودند تنها 3 هزار نفر طرفدار فجر شهید سپاسی شیراز بودند و این امر برای فوتبال فارس و شیراز یک فاجعه است .

سرمربی زردپوشان شیرازی در ادامه افزود : شهرهایی مانند اصفهان و تبریز حق دارند که در مسابقات دسته برتر فوتبال کشور بیش از یک تیم داشته باشند چون هواداران پرشوری را در اختیار دارند که از تیم خود حمایت می کنند اما در شیراز و استان فارس تیم فجر که تنها تیمی است که در حال حاضر در سطح اول فوتبال کشور به حیات خود ادامه می دهد ، از این نعمت محروم است.

غلامحسین پیروانی در پایان با اشاره به برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال در فصل سیزدهم گفت : هر تیم باید در هفته یک دیدار برگزار کند چون لیگ ما اسم حرفه ای را یدک می کشد ولی در عمل هیچ تیمی ابزار و امکانات یک باشگاه حرفه ای را در اختیار ندارد ./ع

برچسب ها: انتقاد ، سرمربی ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.