به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که می دانید در ویندوز 7 کادری تحت عنوان Search در قسمت بالای هر پنجره ای طراحی شده است که شما می توانید به راحتی با تایپ عبارت مورد نظرتان فایل خود را پیدا کنید.
اما لازم است تا برای این کار حتماً در داخل این کادر کلیک کنید تا بتوانید عمل جستجو را انجام دهید.
برای اینکه بدون کلیک در داخل این کادر بتوانید عبارت مورد نظرتان را بنویسید می توانید به روش زیر عمل کنید:
روی My computer کلیک کنید تا پنجره آن برای شما باز شود.
سپس از بالا و سمت چپ گزینه ی organize را انتخاب کنید و از لیست باز شوی آن گزینه ی
folder and search option را بر گزینید.
حالا در پنجره ی بازشده به زبانه view و از آنجا به قسمت Advanced setting رفته و از بین گزینه ها گزینه ی when typing int list view را پیدا کرده و تیک کناری گزینه ی
automatically type in to the search Box را انتخاب کنید.
حالا برای جستجو دیگر نیازی به تایپ در پنجره ی search ندارید ، کافی است پنجره ی مورد نظر را باز کرده و شروع به تایپ کنید./ح